Користувачі твіттера публікують одні і ті ж фотографії бутерброда з ковбасою, чашки чаю з лимоном і плюшевого Пікачу. Швидше за все, це такий флешмоб. Точно невідомо, навіщо вони це роблять. Але їм це приносить задоволення.

Історія почалася з аккаунта, який називається 50 лайків чаю. В кінці жовтня на ньому виклали картинку з чашкою чаю. Автор підписав її так: якщо твіт набере 50 лайків, я викладу його знову. Так і сталося. Це запустило справжній кругообіг.

Такі твіти теж були підписані подібним чином. Вони дуже швидко набирали необхідну кількість лайків. І з'являлися в мережі знову і знову.

Популярні новини зараз
З 1 травня доведеться виживати без допомоги: кому перестануть виплачувати субсидію Пенсії пропонують підняти на 60%: щоб більше не перебиватися копійками Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня
Показати ще

Картинку з чаєм користувачі викладають досі.

Через деякий час у чашки чаю з'явився неоднозначний конкурент – відро огірків. Овочі програли цей бій – потрібної кількості лайків вони так і не набрали.

Багато користувачів проявили фантазію або просто вирішили не морочитися і почали викладати твіти без фотографій. І теж однакові.

Все більш популярним стає величезний плюшевий Пікачу. Автор, який першим виклав такий твіт, просив всього 10 лайків. З часом його вартість збільшилася до 30 лайків за знімок.

Переплюнути Пікачу і навіть чашку чаю вдалося зображенню бутерброда з ковбасою. Спочатку він набрав 6500 лайків, хоча вистачило б всього 2000. Потім йому поставили 3000 лакйков. Бутерброд не зупиняється на досягнутому – він жадає отримати 22000 лайків під новим твітом.

Деякі користувачі почали викладати не просто фото апетитного бутерброда, а скріншоти твіти!

Раніше портал "Знай.uа" писав про найдовший серіал у світі, який транслювався 72 роки

А також про те, що дівчина випадково знайшла в Інтернеті свого клона

Нагадаємо: відвідувачі IKEA замінили фото в магазині на свої власні