Тема подорожей у часі хвилює людство, скільки воно себе пам'ятає. Всі, навіть прості люди колись мріяли повернути час назад, щоб виправити якийсь свій дурний вчинок, слово чи рішення. Також, мало хто не фантазував про те, щоб перенестися в майбутнє і подивитися, як буде виглядати людство через тисячу-другу років.

Вчені впритул зайняті вивченням феномену часу. Час, старіння і смерть – взаємопов'язані речі, які поки ще не підвладні людині. Але все фантастичне, як показує багаторічна практика, з часом стає цілком досяжною реальністю.

З тих пір, як на екрани вийшов фільм "Стар Трек" (Зоряний шлях), вчених зацікавила ідея створення варп-двигуна. Однак через кілька марних спроб, вони залишили цю затію, бо, за тодішнім думку вчених, подолати швидкість світла неможливо. Шанси в той час були практично нульовими.

Але в травні 2018 року Міністерство оборони США заявило, що подорожі зі швидкістю більшою, ніж у світла – це цілком ймовірно. У даних, опублікованих в документі, не було фактичного підкріплення. Але нещодавно вчений-фізик, директор Інституту ядерних наук університету Мексики Мігель Алькубьерра, заявив, що подорожі в часі стануть можливими через 1000 років. Згідно теорії, розробленій вченим, варп-бульбашки все-таки буде створено.

ПриватБанк без розбору блокує платежі українців: покупки перетворилися на "лотерею" Реформи і прозорість: експерт розповів, чого вимагають США від України за свою допомогу Пенсіонери отримають підвищену пенсію: які умови Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги

Ці пристрої будуть стискати простір перед космічним кораблем і розширювати позаду нього, надаючи йому швидше швидкість світла, при цьому сам корабель всередині варп-міхура буде нерухомим. У такому разі закон загальної теорії відносності Ейнштейна перестане діяти. Слід зазначити, що з теорії Мігеля Алькубьерры для переміщення варп-міхура знадобиться величезна кількість енергії – навіть більше, ніж є у Всесвіті. Це, наголошує вчений, і не дає реалізувати його ідею.

Як говорилося в недавньому матеріалі "Знай.uа", древнім єгиптянам в деякому роді теж вдалося обдурити час. В пірамідах виявили електрику!

Також ми писали про те, що британські вчені зробили мрію студентів реальністю.

Варто нагадати, що голосовий помічник від Apple Siri ризикує ніколи не розкрити весь свій потенціал, так і не отримавши належної популярності серед користувачів. Яблучної корпорації в терміновому порядку необхідно задіяти сторонніх розробників, які привнесуть в проект нові можливості. Про це засновник стартапів SIRI і Viv Labs Даг Киттлаус розповів в інтерв'ю Джиму Крамеру, ведучому програми Mad Money на телеканалі CNBC.