10 квітня вчені з усього світу об'єднали потужність декількох великих радіотелескопів у різних куточках планети і отримали перше в історії людства зображення чорної діри. Фотографія чорного кола з сяючим помаранчевим ореолом навколо стала справжньою сенсацією. Знімок зацікавив і вчених, і простих людей, і навіть представників духовенства.

Перша фотографія чорної діри

Фотографію прокоментував відомий американський пастор на ім'я Пол Беглі.

Євангельський християнський проповідник, який став знаменитим завдяки своїм пророцтвам і гучним заявам, поставився до відкриття вчених досить песимістично. Він вважає, що зображення чорної діри – це поганий знак. На його думку, людство шукає істину зовсім не там, де потрібно. Замість того, щоб заглянути всередину себе, люди намагаються розглянути глибокий космос. Проповідник вважає, що вищі сили показали чорну діру лише для того, щоб наша цивілізація перестала пхати носа, куди не потрібно, і зайнялася проблемами на Землі.

Пол Беглі

Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно Це має робити кожен, хто має смартфон: чохол і скло на екран не захистять

Варто відзначити, що думки вчених з цього приводу розділилися. На думку ортодоксів, це справжнє досягнення, відкриття століття, яке заслуговує на Нобелівську премію. А незалежні дослідники космосу не поділяють такий захват. Зображення поки нічого не доводить, воно не дало людству нічого нового.

Чорна діра