В Антарктиді група вчених виявила незвідані печери. Вони привабливі для вивчення і знаходяться в самій глибині. Про подію розповіли іноземні ЗМІ. За словами групи вчених печери настільки глибокі і могутні, що в них зберігається особливий клімат і температура.

На глибині материка, в самому серці Антарктиди, співробітники Австралійського національного університету знайшли печери, які йдуть на саме дно, глибоко під землю. У цьому світі температура радикально відрізняється від зовнішніх погодних умов. Там постійно тримається +25 градусів за Цельсієм. На поверхні температура повітря показує -40 - -50 градусів за Цельсієм.

У зв'язку з цим відкриттям вчені зробили висновок, що у цих печерах може розвиватися життя і навіть фауна і флора. На даний момент вченим відомо, що там живуть лишайники, водорості і безхребетні.

Уфологи і прибічники ідеї активної діяльності інопланетян на нашій планеті висловили припущення, що печери створити прибульці в далекому минулому, але наука з цим не погодилася. Вчені впевнено відкинули ці здогадки.

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років На школи тепер чекають масові перевірки: батьки домоглися свого Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Австралійські учені допускають, що в цьому глибокому і настільки ізольованому підземному світі можуть жити і більш великі тварини, які нам і досі невідомі. Тому до з'ясування того, що там всередині, експедиції в більш глибокі рівні печер відкладено наневизнвчений час.

Нагадаємо,У Антарктиді "випарувалася" таємнича база Гітлера, навіть супутники NASA безсилі: епічні кадри