Астрономи зафіксували вісім однакових сигналів з космосу - так званих швидких радиовсплесков, або Fast Radio Bursts (FRB). Информациб про це пишуть в новому матеріалі, доступному в архіві електронних публікацій arXiv.

Сигнали були спіймані радіотелескопом Канадського експерименту по фіксації інтенсивності водню (CHIME). Більшість з восьми виявлених FRB сигналів показували зниження частоти сигналу з кожним новим зареєстрованим сигналом. Вчені вважають, що їх вивчення пояснить природу космічних радиовсплесков. На думку вчених, деякі джерела сигналів є більш активними, ніж інші.

Вперше швидкий радиовсплеск дослідники виявили в 2007 році. Деякі експерти припускають, що мова може йти про позагалактичних джерелах, зокрема про злиття двох нейтронних зірок. Існують думки, що швидкі радиовсплески можуть випромінювати деякі зірки Чумацького Шляху. А одна з найоригінальніших версій - можливе земне походження Fast Radio Bursts. Однак багато вчених скептично ставляться до такої трактуванні, як і до пояснення природи FRB активністю гіпотетичного позаземного розуму.

Нагадаємо, над Порошенко нависла смертельна загроза.

"Холостяк" Михайло Заливако пригрів на грудях таємничу красуню: "Це любов"

Тоня Матвієнко похизувалася подарунком від подружок: Мірзоян так не зміг

Оля Полякова поділилася ідеальним блюдом для тих, що худнуть: ПП-млинці зі шпинатом під соусом бешамель

Вдова Кернеса Гайсинська позбулася двох "дітей" покійного мера

Як повідомляв раніше Знай.uа, Світоліна здобула феєричну перемогу на престижному турнірі.

Також Знай.uа писав про те, що Кличко прийшов скаржитися на Богдана в НАБУ.