Астрономи зафіксували вісім однакових сигналів з космосу - так званих швидких радиовсплесков, або Fast Radio Bursts (FRB). Информациб про це пишуть в новому матеріалі, доступному в архіві електронних публікацій arXiv.

Сигнали були спіймані радіотелескопом Канадського експерименту по фіксації інтенсивності водню (CHIME). Більшість з восьми виявлених FRB сигналів показували зниження частоти сигналу з кожним новим зареєстрованим сигналом. Вчені вважають, що їх вивчення пояснить природу космічних радиовсплесков. На думку вчених, деякі джерела сигналів є більш активними, ніж інші.

Вперше швидкий радиовсплеск дослідники виявили в 2007 році. Деякі експерти припускають, що мова може йти про позагалактичних джерелах, зокрема про злиття двох нейтронних зірок. Існують думки, що швидкі радиовсплески можуть випромінювати деякі зірки Чумацького Шляху. А одна з найоригінальніших версій - можливе земне походження Fast Radio Bursts. Однак багато вчених скептично ставляться до такої трактуванні, як і до пояснення природи FRB активністю гіпотетичного позаземного розуму.

Нагадаємо, над Порошенко нависла смертельна загроза.

У Маріуполі виявили черговий слід російських злочинів - понад 100 тіл лежало в житловому будинку після бомбардувань Окупанти завдали удару по ТРЦ у Кременчуці, багато жертв серед мирного населення Легенда "Танці з зірками" Влад Яма показав райську ідилію з дружиною і сином на березі океану: "Як не думати про минуле" Наталя Могилевська втрапила в халепу: "Друзі мої! Трапилось непередбачене"

Як повідомляв раніше Знай.uа, Світоліна здобула феєричну перемогу на престижному турнірі.

Також Знай.uа писав про те, що Кличко прийшов скаржитися на Богдана в НАБУ.