Астрономи зафіксували вісім однакових сигналів з космосу - так званих швидких радиовсплесков, або Fast Radio Bursts (FRB). Информациб про це пишуть в новому матеріалі, доступному в архіві електронних публікацій arXiv.

Сигнали були спіймані радіотелескопом Канадського експерименту по фіксації інтенсивності водню (CHIME). Більшість з восьми виявлених FRB сигналів показували зниження частоти сигналу з кожним новим зареєстрованим сигналом. Вчені вважають, що їх вивчення пояснить природу космічних радиовсплесков. На думку вчених, деякі джерела сигналів є більш активними, ніж інші.

Вперше швидкий радиовсплеск дослідники виявили в 2007 році. Деякі експерти припускають, що мова може йти про позагалактичних джерелах, зокрема про злиття двох нейтронних зірок. Існують думки, що швидкі радиовсплески можуть випромінювати деякі зірки Чумацького Шляху. А одна з найоригінальніших версій - можливе земне походження Fast Radio Bursts. Однак багато вчених скептично ставляться до такої трактуванні, як і до пояснення природи FRB активністю гіпотетичного позаземного розуму.

Нагадаємо, над Порошенко нависла смертельна загроза.

Президент приголомшив українців зізнанням про ядерну зброю: "Ми пішли на це"

Курс валют на 25 серпня опустить українців з небес на землю

На Марину Порошенко правила не поширюються: вчинила на офіційному прийомі по-своєму

Померла зірка серіалу "Моя прекрасна няня": "Не стало дивовижної, чудової, унікальної..."

Як повідомляв раніше Знай.uа, Світоліна здобула феєричну перемогу на престижному турнірі.

Також Знай.uа писав про те, що Кличко прийшов скаржитися на Богдана в НАБУ.