З'явилася інформація, що космічний телескоп TESS знайшов у зоні населеності першу планету такого ж розміру, як Земля. Вважається, що в цьому космічному просторі планети можуть зберігати воду в рідкій фазі, а умови на їх поверхні схожі на земні.

Телескоп TESS виявив землеподібну планету

Так, екзопланета TOI 700 d знаходиться в 101,5 світлових роках від Землі, тому її просто досліджувати далі за допомогою спеціальних приладів. Небесне тіло обертається з періодом 37 днів навколо червоного карлика TOI 700, від нього планета отримує 86% енергії.

Всього за 11 місяців спостережень на цій зірці не виявили спалахів, що підвищує шанси TOI 700 d бути населеною.

"TESS була спроектована і запущена спеціально для виявлення планет земного розміру, що обертаються навколо зірок. TOI 700 d — це ключове наукове відкриття для TESS", - повідомив директор астрофізичного підрозділу в штаб-квартирі НАСА у Вашингтоні Підлогу Хертц.

Якщо на гривню більше – субсидію не отримаєте. Який дохід повинен бути для пільги Доїхати на роботу і назад – вже не по кишені: проїзд у маршрутках дорожчає Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

Телескоп TESS виявив землеподібну планету

Слід зазначити, що телескоп TESS був запущений навесні 2018 року замість обсерваторії Кеплер — за свої 8 років роботи вона відкрила тисячі екзопланет. На сьогоднішній день запаси палива на Kepler закінчуються і незабаром він завершить свою роботу.

Нагадаємо, що робота над марсоходом в Лабораторії реактивного руху НАСА біля Лос-Анджелеса майже завершена, а завдання нового марсохода - пошуки життя на Марсі.

Як повідомляв портал Знай.ua, НАСА запустить свій марсохід Mars 2020, в якому будуть зберігатися зразки гірських порід, які будуть повернені на Землю в майбутній місії, а також буде встановлений невеликий знімний безпілотний вертоліт.

Також портал Знай.ua писав, що Ілон Маск зі своєю "космічною" командою найвидатніших умів презентував Starship, який повинен доставити людину на Червону планету.