Транзитний супутник екзопланетного обстеження (TESS) виявив свою першу планету-аналог Землі в зоні заселення зірки, дальність відстані, де умови можуть бути правильними, щоб дозволити наявність рідкої води на поверхні, інформує NASA.

Вчені підтвердили знахідку, названу TOI 700 d, використовуючи космічний телескоп Спітцер NASA та змоделювали потенційне середовище планети, щоб допомогти інформувати майбутні спостереження.

Космос, фото: versiya.info

TOI 700 d - одна з небагатьох планет розміром із Землею, виявлених у зоні заселення зорі досі. Інші включають кілька планет у системі TRAPPIST-1 та інші світи, відкриті космічним телескопом Kepler від NASA.

"TESS був розроблений та запущений спеціально для пошуку планет розміром із Землею, які обертаються навколо зірок"", - сказав Пол Герц, директор відділу астрофізики у штаб-квартирі NASA у Вашингтоні.

Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українські пенсіонери отримають по 500 гривень "бонусу": хто у списку "літніх" щасливчиків Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити

Відкриття TOI 700 d - ключова наукова знахідка для TESS. Підтвердження розміру планети та житлової зони за допомогою Шпіцера.

TESS стежить за великими ділянками неба, звані секторами, протягом 27 днів. Цей довгий погляд дозволяє супутникові відстежувати зміни в зоряній яскравості, спричинені пересіданням орбіти планети перед зіркою з нашої точки зору, подією, званою транзитом. TOI 700 - це маленька прохолодна зірка М-карликів, розташована трохи більше 100 світлових років у південному сузір'ї Дорадо. Це приблизно 40% маси і розміру Сонця і близько половини його поверхні.

Гілберт та інші дослідники представили свої висновки на 235-му засіданні Американського астрономічного товариства в Гонолулу, а три статті - одну з яких очолював Гілберт - подали до наукових журналів.

Нагадаємо, Ілон Маск показав, яким буде перший політ Crew Dragon до МКС: відео.

Як повідомляв Знай.uа NASA повертає космічний корабель додому після складної місії: приземленням буде стежити весь світ.

Знай.uа писав, Ілон Маск відправить у космос мишей з "надмускулами", роботів і пиво: унікальний проєкт показало NASA .