Всі ми звикли до акцій, які пропонують нам супермаркети, і частенько ними користуємося, пише Sovkusom. Однак, якщо магазин такий щедрий на знижки, то він ніби як повинен працювати собі в збиток, а це не так. Давайте ж розберемося, як супермаркетам вдається заманювати і обманювати покупців.

Навіщо супермаркетам акції?

Знижка – це найкращий спосіб змусити покупця придбати щось не потрібне. Ви ж розумієте, що кожен магазин полює за вмістом вашого гаманця. Тому вони заманюють вас акціями і "небувалими" знижками, а в підсумку, ви витратите не менше, а більше. Хитрі маркетологи знають, що, завдяки примарним знижкам, товарообіг збільшується в 10-15 разів. Більшість покупців, які повелися на знижку, швидше за все куплять не тільки акційний товар, але і те, що їм не дуже-то і потрібно.

Простий спосіб збути прострочення

У більшості випадків акції людям пропонують купити не прострочений товар, а той, у якого термін придатності ось-ось закінчиться. Але все неїстівне торгові мережі намагаються збути співробітникам, а ті, у свою чергу, покупцям. Звідси і прострочення, і переклеєний цінники.

Популярні новини зараз
Більше зняти та обміняти не вийде: які обмеження встановили банки Українцям пенсійного віку нададуть тимчасову допомогу: які документи потрібно подати Зміни у військовому обліку: українським чоловікам видадуть новий документ Українські пенсіонери отримають доплати за стаж: у кого зростуть виплати вже цього літа
Показати ще

супермаркет , скріншот з відео
супермаркет , скріншот з відео

"Позитив" жовтих цінників

Супермаркети привчили нас реагувати на жовті цінники, як на щось вигідне. Але це далеко не завжди саме так. Буває так, що жовтий цінник – це лише наклейка на товар, які який купують як продукт зі знижкою. А ще такими наклейками не рідко позначають товари, які магазину потрібно швидше збути.

Плутане сусідство

Ви ж помічали в супермаркетах продукти, наприклад овочі або фрукти, навалені горою, а цінники наліплені як попало так, що потрібний практично неможливо знайти. Іноді в цьому винні консультанти або самі покупці. Але буває так, що це був спланований хід, з-за якого людина, спокусившись низькою ціною, купує зовсім інший товар.

99,99 = 100

Звичайно, ми розуміємо, що 99,99 і 100 – це одне і теж, але на підсвідомому рівні це сприймається зовсім інакше, і маркетологи чудово про це знають. І це ще не всі ігри з числами. Так, наприклад, магазину простіше продати товар з непарним числом на ціннику, тому ціна може зрости, наприклад, з 38 до 39. Начебто дрібниця, але, якщо уявити собі виторг за кілька тисяч товару, виходить досить велика сума. Також ви могли помічати цінники, на яких копійки зображені дрібним шрифтом. Це робиться тому, що ціна, в якій понад 3-4 цифри, абсолютно не сприймається покупцем.

Супермаркет, фото скріншот
Супермаркет, фото скріншот

Обов'язково підпишись на наш канал в Viber, щоб не пропустити найцікавіше.

Нагадаємо, популярний супермаркет ледь не відправив жінку в лікарню, дивом врятувалася.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що українка показала, що бовталося в пакеті соку.

Також портал "Знай.ua" писав, що супермаркет АТБ нагодував покупців ковбасою з "делікатесом".