Рейс 105 Midwest Express розбився незабаром після зльоту з міжнародного аеропорту Мітчелл до Мілуокі, штат Вісконсін. Внаслідок трагедії загинули всі 31 людина на борту і олень, який опинився в «бурхливому пеклі».

Цю новину розмістили на порталі «DailyStar»

Командували рейсом два капітана: Денні Мартін, 31 рік, і Роджер "Білл" Вайс, 37 років.

На першому етапі подорожі Мартін мав бути капітаном, перш ніж помінятись зі своїм колегою.

Але пара не зайшла так далеко, оскільки невдовзі після зльоту літак зіштовхнувся із проблемами.

Популярні новини зараз
Пекельна спека нарешті залишить територію України – які сюрпризи готує нам серпень Уряд готує пенсіонерам несподіваний сюрприз: хто отримуватиме на 2 тисячі більше Душ стане справжньою розкішшю: українців змусять платити по 134 гривні за куб води Платити за електроенергію потрібно по-новому: постачальник послуг попередив споживачів
Показати ще

Midwest Express Airlines розпочала свою діяльність як внутрішня служба корпоративних літаків для керівників компанії Kimberly-Clark, а потім з 1984 року почала пропонувати комерційні рейси.

Набитий 27 клієнтами, деякі з яких були керівниками Kimberly-Clark, літак злетів до того, як Мартін почув гучну бавовну і відреагував, сказавши: "Що це було за ***?" На що перший офіцер Вайс не відповів.

Пізніше розслідування показало, що частина двигуна відірвалася та прорвала кожух.

Літак Midwest Express Airlines
Літак Midwest Express Airlines

Мартін знову вилаявся, коли DC-9 покотився і врізався в землю як бочка.

За кілька хвилин до цього в салоні стюардеса кричала: «Голови вниз! Голови вниз!

Через кілька секунд літак зірвався в штопорне пікірування, звалився прямо на землю і вибухнув під час удару, сплющивши дерева в природному заповіднику і відправивши вогняну кулю над Мітчелл-Філд.

Рятувальники виявили тіла, що сильно обгоріли, 31 пасажира і членів екіпажу, а також останки оленя.

В інтерв'ю з пілотами Midwest Express стало відомо, що авіакомпанія мала неофіційне, неписане правило, зване «філософією мовчання в кабіні», яке пояснювало, чому Вайс відмовився від своїх обов'язків першого помічника, не відповідаючи своєму капітанові під час необхідності.

Ідея полягала в тому, що будь-яка розмова могла зачекати, поки літак не стабілізується на висоті 800 футів.

Між відмовою двигуна та моментом удару, що забрав 31 життя, пройшло всього 15 секунд.

Як раніше повідомляв портал "Знай", переповнений людьми потяг зламався у довгому темному тунелі.