Соціальні мережі по-різному впливають на людей, з одного боку, це може викликати почуття страху та втрату ідентичності, але з іншого – це також чудовий інструмент для саморозвитку та просування послуг.
Ведучі програми "З понеділка" Катерина Мацюпа та Ліза Цареградська поділилися своїми думками про роль соціальних мереж у житті сучасної людини. Єлизавета Цареградська зазначає, що коли ми ділимося своїм життям у соціальних мережах, ми просто обираємо певну перспективу, з якої це робити. Вона згадує свої підліткові роки, коли спостерігала за іншими в соціальних мережах і намагалася наслідувати їх.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
І сьогодні ситуація схожа. Кожен з нас живе в інформаційній бульбашці і підлаштовується під її правила та тренди. Цареградська вважає, що немає нічого поганого в тому, щоб у соцмережах показувати лише одну сторону свого життя, але цілісної картини людини не існує.
"Я розумію, що соціальна мережа певної людини не дає мені можливості знати її справді. Тому що я зустрічалася, спілкувалася в реальному житті й знаю, яка ця людина, маю якесь своє враження. А от соціальні сторінки дуже часто, або ж у більшості, не відображають реального стану справ взагалі. І це навіть не стосується того, який саме контент поширюється. Це може бути щось тямуще, але це просто не про цю людину. І от тому мене дуже сильно дратує це як задум, як концепція"
Катерина Мацупа додає, що це явище називається "Фреймінг" і показує лише частину реальності. Якщо людина не намагається щось приховати, це може бути ненавмисно, або це може бути свідомо розроблена стратегія.
"Ми обговорювали з Оксаною Полонською, що навмисний фреймінг — це, наприклад, приховати те, що був викачаний жир з області живота. І подати це так, що начебто людина просто дуже добре харчується, багато тренується тощо"
Однак Мацюпа зазначає, що соціальні мережі також можуть запропонувати багато переваг. Для вас, як для здорового тренера, це можливість продемонструвати свої професійні навички, створити пости з корисною інформацією та залучити нових клієнтів.
Соціальні мережі також можуть заохотити до самовдосконалення. Наприклад, Катерина розповідає, що колись покращити знання української мови їй допомогли саме соцмережі.
Ще в школі вона почала пробувати писати. Тому при публікації статей я регулярно перевіряла словники та правила орфографії.
"Я пам’ятаю, коли я готувалася до диктанту, здається, в 9 класі, я в якийсь момент помітила, що через те, що я пишу щось регулярно у соцмережах, я трішечки краще знаю цю тему. І ще більше я в цьому впевнилася в 11 класі, коли я готувалася вже до ЗНО"
Нагадаємо, бездомний товстун кіт Крошик став зіркою інтернету.
Інтернет подорожчає, а якість погіршає, з чим це пов'язано- детальніше на Знай.ua.
Раніше ми повідомляли, youtube розширив свої функції батьківського контролю і на підлітків.