Для поганого настрою поколінню Z достатньо провести всього 38 хвилин у соціальних мережах.

Згідно з опитуванням 2000 американців цього покоління, Instagram і TikTok негативно впливають на психічний стан 20% респондентів, а Facebook – на 13%.

Значок Instagram: скрін з відео
Значок Instagram: скрін з відео

Дослідження компанії Talker Research для LG Electronics показало, що основні причини користування соцмережами – нудьга (66%), бажання розважитися (59%) або дізнатися новини (49%). Проте майже половина (49%) покоління Z відчуває негативні емоції через прокручування стрічки, а 30% з них стикаються зі стресом і тривогою. Основними джерелами поганого настрою стають неприємний контент (51%), відчуття даремно витраченого часу (49%) та синдром втрачених можливостей (FOMO) (36%).

Тривога, фото: відкрите джерело
Тривога, фото: відкрите джерело

Популярні новини зараз
Українців штрафують за валюту: у кого можуть відібрати 20% заощаджень Військовозобов'язаним дали час до 5 лютого: що треба встигнути Мобілізація їх не торкнеться: ким не зацікавиться ТЦК В ТЦК поставили крапку у питанні мобілізації 50-річних чоловіків: "Є директива..."
Показати ще

Близько 62% представників покоління Z хотіли б повністю "скинути" свої акаунти в соцмережах, тоді як 54% вважають, що не контролюють те, що бачать у стрічках. Однак, 80% зазначили, що соцмережі можуть позитивно впливати на настрій, зокрема через смішний контент (65%) або відео з тваринами (48%).

Отже, неприємний контент, синдром втрачених можливостей і відчуття даремно витраченого часу викликають стрес і тривогу та жалюгідність, але важливо пам'ятати, що ми всі живі люди, а картинки з соцмереж не завжди показують правду, яка вона є насправді, кожен розвивається зі своїми можливостями, та може досягти успіху і у 50 чи 60.

Нагадаємо, суперечить закону та приводить до булінку, як підлітків змушують носити шкільну форму.

Збоченці, шахраї та булінг, як батькам захистити своїх дітей в інтернеті- більш детально на Знай.ua.

Раніше ми повідомляли, підсилення тривоги чи саморозвиток, як інтернет насправді впливає на людей.