Оригінальний спосіб прорекламувати товар без упаковки придумали співробітники магазинів косметики Lush в США.

Вони вийшли на роботу без одягу, повідомила компанія Lush Cosmetics в соціальній мережі Instagram.

"35 відсотків наших продуктів абсолютно голі, в точності які і деякі наші співробітники сьогодні", - йдеться в публікації.

У компанії запевнили, що всі учасники такої незвичайної кампанії роздягнулися абсолютно добровільно. З речей на них були тільки фартухи.

Своєю акцією Lush Cosmetics намагалася донести клієнтам, якої шкоди завдають довкіллю упаковки, і сподіваються, що покупці вибиратимуть "голий" товар.

Популярні новини зараз
Новий предмет у школах обурив батьків: не довіряють вчителям Мобілізація восени: чотири обставини, які скасують право на відстрочку Дитячі садочки змінюють формат: про дітей піклуватимуться по-новому Гроші під загрозою: "Ощадбанк" дав клієнтам час до 30 вересня
Показати ще

Lush - косметична компанія, заснована у Великобританії в 1994 році. Вона відома продукцією, яка виготовляється вручну з натуральних компонентів і не тестується на тваринах.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", косметологи назвали найкращий природний продукт для догляду за тілом.