Природозахисники всесвітньо відомої організації Greenpeace позмагалися в оригінальності з Coca-Cola, знявши тематичний ролик, що показує проблему забруднення навколишнього середовища.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВідповідне оприлюднене відео в YouTube.
Творці передали дух Різдва, показавши щасливу сім'ю, що відмічає свято. За шаблоном, повз вікна проїхала вантажівка з напоєм, який полюбився багатьом. Однак, глядачам не показали доброго Санту. Навпаки: у ролику постав невихований водій мурсоровоза, який скидає в океан купу порожніх пластикових пляшок, попиваючи Coca-Cola.
Окрему увагу приділили горам сміття: частини пляшок висять на ялинці в якості іграшок, валяються біля сніговиків, і навіть в холодильнику величезними купами лежать на полицях.
Відео альтернативна реклама Coca-Cola від Greenpeace
Greenpeace уточнює, що щорічно виробник випускає 110 мільярдів пластику, який забруднює навколишнє середовище.
"Не дозволяйте душити наші океани", - закликали природозахисники.
Як повідомляв портал "Знай.uа", в кінці літа Coca-Сola добудувала перший у світі тривимірний рекламний щит, який виводить об'ємні зображення величезних розмірів. Спорудження розмістили у знаменитому місці Таймс-сквер в Нью-Йорку.