Черговий косметичний бренд став фігурантом расистського скандалу через рекламу засобу для догляду за шкірою.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЦього разу мова йде про компанію Nivea та неоднозначну популяризацію її зволожуючого лосьйону для тіла Natural Fairness, передає The Independent.
У рекламному ролику, створеному спеціально для показу в Нігерії, Гані, Камеруні та Сенегалі, чорношкіра модель використовує цей засіб, після чого її шкіра стає значно світлішою. Додамо, що героїня відео - одна з переможниць конкурсу "Міс Нігерія" і посол Nivea на території Африканського континенту Омовунмі Акінніфесі.
За кадром вона розповідає, що лосьйон висвітлює її шкіру та змушує почуватися молодшою. У кінці ролика шкіра моделі дійсно дещо змінює тон.
This is why black businesses need to rise up and cater for our needs. Nivea can’t get away with pushing this skin lightening agenda across Africa. Appalling. pic.twitter.com/8uR7XHNgVa
Популярні новини зараз— William Adoasi (@WilliamAdoasi) 18 октября 2017 г.Техогляд, апостиль та мобілізація: які зміни чекають на українців у червні "Стирає особистість і нищить віру в себе": НМТ ламає психіку українських підлітків - психолог Двохзонні електролічильники втратять сенс: споживачі можуть залишитися без 50% знижки ПриватБанк виплатить 5000 гривень: як отримати гроші на карткуПоказати ще
І якщо одні звинувачують компанію у расизмі, то інші кажуть, що маркетологи просто відреагували на споживчий запит африканських жінок, багато з яких просто одержимі бажанням зробити свою шкіру трохи світлішою.
У Nivea скандал поки що ніяк не прокоментували.
Як писав інформаційний портал "Знай.ua", у Facebook дівчина стала об’єктом цькування після того, як попросила темношкірих хлопців не писати їй.