Учені встановили взаємозв'язок симптомів депресії з соцмережами.

За словами професора Оксфордського Інституту Інтернету, вплив соцмереж на схильність до депресії можна порівняти з тим, як на це впливає поїдання картоплі.

Дослідження вчених спростовує міф про те, що соцмережі, переповнені ідеальними картинками чужого життя, вганяють людей в депресію. Результати дослідження свідчать про те, що використання соцмереж пояснює лише 0,36% симптомів депресії. Це означає, що інші 99,64% випадків депресії ніяк не пов'язані з соцмережами.

За словами професора Оксфордського Інституту Інтернету Ендрю Пшибільськи, "вплив соцмереж на схильність до депресії можна порівняти з тим, як на це впливає поїдання картоплі". Він зазначив, що втричі небезпечніше пропускати сніданок або недосипати.

На думку професора, вплив соціальних мереж на психологічне здоров'я часто переоцінюють через технологічну новизну цього явища.

Тим не менш, важливо правильно використовувати соцмережі. Наприклад, Facebook визнає, що пасивне прокручування стрічки, в якій друзі веселяться і радіють життю, може негативно позначитися на самопочутті користувача. Користь від соцмережі приходить тільки при взаємодії з іншими людьми, якщо ви залишаєте коментар, ставите лайк або робите відповідь пост.

Раніше "Знай.ua" писав про те, що домашні вихованці користувачів соціальних мереж стали жертвами нового веселого інтернет-флешмобу. Лише ковдра та хитрий господар здатні довести собаку до подиву. Люди переконують собак в тому, що господар несподівано зник.

Така розвага називається #WhatTheFluffChallenge, і не кожному вихованцеві вдається винести такий жарт. Про це стало відомо завдяки численним відео на сервісі YouTube.

Флешмоб #WhatTheFluffChallenge завоював соцмережі на початку червня, і через страх втратити господаря пройшло вже чимало псів. Суть цього флешмобу — переконати вихованця у своєму раптовому зникненні. Знаряддям тортур стають найбільші ковдри, пледи, рушники, які знаходяться в будинку.

Користувачі були в захваті від нового челенджу. Якщо вам все ще здається, що найкращий спосіб відвернути увагу собаки — зв'язка сосисок, ми змушені вас розчарувати. Деякі пси бігли шукати господаря зовсім не туди, куди потрібно.

Занепокоєння собачок не знало меж. Дівчинка Белла точно була знайома з головним правилом фільмів жахів — не розділятися. Мабуть тому вона хотіла впевнитися, що двоногий оператор піде в пошукову місію разом з нею.