Важко навіть уявити обсяг виконаної роботи і вкладення, але результат тюнінгу Запорожця вийшов дуже вражаючим. Як пише автовласник на своїй сторінці на Drive2, це єдиний в світі Запорожець 968М на 20-дюймових колесах. Що стосується технічної начинки в цілому, рідних деталей у цього ЗАЗу фактично не залишилося.

Вражаючий тюнінг Запорожця

Двигун – 2-літровий бензиновий потужністю 150 сил. Коробка передач – автоматична. Крім того, широко застосовані вузли і агрегати Honda Torneo, Toyota VITZ і Lexus RX330. У салоні можна побачити спортивні «ковші», розпірки і інші атрибути зі світу автоспорту.

Раніше портал "Знай.uа" повідомляв, як "горбатого" Запорожця перетворили в крутий спорткар. Тюнінг ЗАЗ часом може бути ну дуже екстремальним. Вже існує унікальний драгстер ЗАЗ-965 з шаленою динамікою. Хоча є і майже настільки ж швидкі Запорожці і для доріг загального користування.

Популярні новини зараз
1000 гривень від держави: як отримати допомогу пенсіонерам Потрібна повна заміна: Vodafone нагадав важливе правило для 4G Подачу газу тимчасово припинять: газовики попереджають українців про ремонтні роботи до кінця листопада Індексація пенсій у 2025 році буде не для всіх: хто опиниться за бортом підвищень
Показати ще

Цей унікальний хот-род ЗАЗ-965 експонується в пітерському музеї Ретро Юніон. Його перетворили на справжній спорткар. Тепер "горбатий" Запорожець оснащений відразу двома 150-сильними двигунами – по одному на вісь.

Важить авто всього 570 кг, так що динаміка у нього відмінна – 3,4 секунди з нуля до сотні, за заявами творців. Ну і повний привід, природно. Виглядає ЗАЗ-965 майже як Porsche – профіль став більш обтічним, а в боковинах тепер з'явилися величезні повітрозабірники. Згодом авто доповнили навіть антикрилом на даху.

Сьогодні мало хто знає про той факт, що ще в далекому 1960-х легендарний "горбатий" ЗАЗ-965 хотіли перетворити в спорткар, такий собі Porsche 911. І це не жарт. Фахівці Московського інституту автомобільних кузовів та інституту НАМІ створили на базі цього автомобіля елегантне купе МКЗ-НАМИ Спорт-900. Керівником проекту був конструктор Едуард Молчанов.

Перший Запорожець-купе був зібраний в 1963 році. На шасі ЗАЗ-965А встановили склопластиковий кузов обтічної форми. Габарити нового автомобіля були 3725 мм в довжину і 1170 мм Дизайн був явно запозичений у Volkswagen Karmann-Ghia і Renault Caravelle.