Стрімінговий сервіс Netflix випустив трейлер мультфільму "Наступне покоління", який розповідає історію про дружбу дівчинки з роботом у далекому майбутньому, повноту технологічних чудес.

Режисерами стрічки виступили Кевін Р. Адамс і Джо Ксандер. Головних героїв в картині озвучили Джон Красінскі, Шарлін Йі і Майкл Пенья.

На кадрах ми бачимо світ майбутнього, де активно у всіх сферах життя тепер використовується робототехніка. Високоінтелектуальні машини поступово витісняють людей. І мова не лише про промислове виробництво, виконання різних задач.

Тепер навіть щітку для взуття можна зробити "високоінтелектуальною". Але чи варто так сильно захоплюватися цими технологіями у повсякденному житті? Адже в якийсь момент все може піти шкереберть і все людство опиниться у серйозній пастці. А більшість людей, спробувавши подружитися з роботами, не особливо задумувалися про такі наслідки.

В мультику головним героям потрібно зупинити повстання машин, що атакували їх місто. Дівчинка випадково стала свідком того, як саме виготовляться такі роботи. Але якоїсь миті в системі щось пішло не так, в результаті вийшли браковані деталі. І черговий робот не захотів миритися з такою участю. Він зміг вибратися за межі підприємства та подався на пошуки тієї самої дівчинки.

Тепер у дівчинки з'явився новий друг але і з ним купа нових проблем.

Картина буде доступна на Netflix з 7 вересня2018 року.

Дивіться: Трейлер "Наступне покоління" 2018

Нагадаємо, компанія Netflix представила трейлер довгоочікуваної мульт-прем'єри від творця "Сімпсонів" та "Футурами" – серіал під інтригуючою назвоб "Розчарування".

Режиссер Метт Гроцнінг у новому творінні показав проблеми, з якими люди стикають й у реальному житті.

Як повідомляв Знай.ua,  кіноманам представили найкращі фільми цього року, які неможливо пропустити.

Також Знай.ua писав, що глядачів захопила нова історія про старих героїв — драконів і вікінгів, про сутички, пригоди, добро і зло. Вийшов російськомовний трейлер мультфільму "Як приручити дракона 3", ця анімаційна картина повинна стати останньою в циклі, ролик опубліковано 7 червня на YouTube-каналі Universal Pictures.