Маямі, лютий 2025 року — Художниця з України Катерина Дороніна є визнаною майстринею акварельного живопису, яка бере участь у виставках по всьому світу та організовувала власні персональні експозиції. Вона поєднує традиційні техніки з інноваційними підходами, досліджуючи вплив мистецтва на глядача та його емоційний аспект. Її наукові публікації зробили значний внесок у сучасне мистецтвознавство, аналізуючи еволюцію акварелі та її місце у цифрову епоху.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяУ грудні 2024 року Катерина отримала престижну нагороду The Best Artist Award на міжнародному конкурсі Travel to Art, який відбувся в рамках Art Week Miami. Ми поспілкувалися з Катериною про її таланти, творчий шлях і важливість наукових досліджень.
— Катерино, що спонукало вас до написання наукових статей?
— Мистецтво завжди було частиною мого життя. З дитинства я мала вроджене відчуття кольору, форми та композиції. Я вивчала відтінки, пробувала різні техніки, поєднувала нестандартні матеріали та шукала власний стиль. Але для мене важливо не лише творити, а й розуміти, як розвивається мистецтво.
Акварель — унікальна техніка, що поєднує традиції та сучасні технології, і мені хотілося зафіксувати ці процеси, показати їхній вплив на сприйняття мистецтва.
— У чому унікальність вашого підходу?
— Я поєдную художній талант, академічні знання та дослідницький інтерес. Мій досвід включає роботу з різними стилями — від класичної акварелі до цифрових технік. Для мене важливо зберігати традиції, але водночас шукати нові форми вираження.
Наприклад, у моїх роботах акварель поєднується з цифровими елементами, створюючи новий досвід взаємодії з мистецтвом. Крім того, я вивчаю вплив мистецтва на глядача, емоційний аспект кольору та форми.
— Які головні ідеї ваших публікацій?
— Одна з моїх статей присвячена еволюції акварельного живопису — від класики до цифрової епохи. Я аналізувала, як змінювалися матеріали, стилі та концепції, і які перспективи відкриваються завдяки новим технологіям.
Інша стаття розглядає світові тенденції, такі як мінімалізм та урбан-скетчинг, їхній вплив на культуру та суспільні процеси, включаючи діджиталізацію, екологічну свідомість та розвиток іммерсивного туризму.
— Чому для вас важливі наукові публікації?
— Мистецтво — це діалог. Через публікації я ділюся відкриттями, вступаю в дискусію з колегами та розширюю сприйняття акварелі як сучасної форми мистецтва. Це не просто живопис, а частина культурного процесу.
Мої дослідження допомагають художникам знаходити нові шляхи самовираження, а мистецтвознавцям — глибше розуміти взаємодію традиційного і сучасного. Крім того, публікації у наукових журналах зміцнюють мій статус експертки та дозволяють популяризувати акварель як серйозний напрям у мистецтві.
— Які у вас плани?
— Я продовжую експериментувати, поєднуючи живопис і мультимедіа. Також хочу розвивати освітній напрям, проводячи лекції та майстер-класи.
Паралельно я працюю над новими статтями, що розкривають ще більше аспектів акварельного мистецтва. І, звичайно, продовжую брати участь у виставках, щоб демонструвати, як традиційні техніки можуть трансформуватися в сучасному світі.