Експерти заявили, що спливаючі повідомлення різних додатків викликають проблеми у власників iPhone.

Фахівці стверджують, що повідомлення, які з'являються часто і у великій кількості, здатні кого завгодно вивести з себе. Якщо у користувача виходило змінити налаштування і впоратися з цією проблемою, то через деякий час повідомлення знову виникають на екрані смартфона. Експерти вирішили порівняти, як працює ця система, на найбільш популярних операційних системах Android і IOS.

Виявилося, що необхідно було здійснити велику кількість роботи з маніпуляціями з включення і відключення багатьох функцій для налаштування повідомлень на обох типах операційних систем. Android відрізняється тим, що він групує спливаючі повідомлення відповідно до їх актуальності, віддаючи перевагу повідомленнями в соціальних мережах від реальних людей.

Популярні новини зараз
Українців попередили про "важкі" платіжки за світло Готуйте свої гаманці: українцям з 1 липня збільшать виплати, кому пощастить ВПО запропонують розпочати життя з чистого аркуша: як це зробити Через це пройдуть всі чоловіки: українцям підготували нове правило
Показати ще

Користувачам пристроїв на базі IOS необхідно було переглядати велику кількість різних повідомлень і самостійно вибирати, що важливо, а що ні. Це сильно ускладнює завдання. Також на користь Android говорить те, що дана операційна система дозволяє безпосередньо перейти до налаштувань, не заходячи в меню і вибираючи потрібну програму. У зв'язку з цим, експерти прийшли до висновку, що компанія Apple має переглянути свою систему спливаючих повідомлень, зробити її більш ефективною і зручною.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що в світі безліч виробників смартфонів, які випускають пристрої різних цінових категорій. Однак, будь-яка електроніка може зламатися в будь-який момент, але від якості її складання і надійності комплектуючих залежить, з якою ймовірністю це може статися, і у скільки обійдеться ремонт.

Експерти проаналізували поломки гаджетів і прийшли до висновку, що 29% смартфонів Apple виходять з ладу, тоді як у Samsung цей показник знаходиться на рівні 20%.