Більшість пасажирів київського метрополітену вже давно не користуються жетонами. 70% вже перейшли на безконтактні картки в рамках програми автоматизації, до якої поступово переходить підземка.Про це повідомили у прес-службі перевізника на сторінці в Facebook.
"В оплаті переважають карти метро, банківські картки, мобільні додатки Google Pay і Apple Pay і картки киянина", - пишуть представники метрополітену.
У підприємстві нагадали, що при поповненні карти метро на 50 поїздок кожна коштує 4,5 грн. Після використання поїздок її можна здати в касу і повернути заставну вартість.

Ліквідація жетонів

Цієї осені у столиці очікують масштабні зміни в громадському транспорті, зокрема введення єдиного електронного квитка. Саме з вересня планується повна ліквідація жетонів. У метро вже почали переобладнання турнікетів, скоро турнікети старого зразка приберуть.

Ціни на проїзд

З середини липня київський метрополітен піднімає вартість проїзду до 8 гривень. Втім, для пасажирів. Які регулярно їздять у метро, зробили виняток. Вартість буде меншою (6, 5 грн) за умови поповнення картку одразу на 300 гривень.На думку чиновників, вони просто зобов'язані підняти вартість проїзду, так як попереднє подорожчання тарифів відбувалося ще в лютому 2015 року. А в 2017 році відбулось коригування окремих його складових.Нагадаємо, після новин про стрибок цін вночі, 23 травня, активісти напали на офіс метрополітену. Обурені громадяни вийшли з акцією протесту. Вони витупає проти підвищення вартості проїзду в підземці. На фасаді головного офісу Метрополітену учасники руху "Чорний комітет" написали фарбою "Вимагачі", а також зображення жетона за ціною 8 грн.

Дивіться: двомільярдний борг викличе різкий стрибок тарифів на проїзд у метро

Як раніше повідомляв "Знай.ua", вже за три місяці у Києві набуде чинності закон, який дозволяє штрафувати водіїв за паркування в недозволеному місці. При цьому автолюбителів, котрі залишать машину не там, де слід, змушені будуть викласти понад 1 тисячу гривень за раз.