Експерти виявили на знімках пустелі в Мавританії скам'янілості величезного дракона. Відкриття стало можливим завдяки сервісу Google Earth.

Важко собі уявити реакцію матері драконів Дейнеріс з "Гри престолів", якби один з її "дітей" мав на стільки величезні розміри. Але реакція вчених, які у процесі дослідження дивної скелястої ділянки в пустелі Мавританії виявила цього гіганта, очевидна – вони були неймовірно вражені.

Чергове відкриття було зроблено, коли експерти вивчали панорами Google. Їхню увагу на знімках привернули дивні контури, які при більш уважному вивченні виявилися обрисами величезного дракона.

Наскальні скам'янілості мають голову, тулуб, дуже чітко також видно одне око. Дракон має довжину 9,5 км, при такому вельми солідному зрості вын міг важити більше 30 тисяч футів.

Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Перерахунок пенсій з 1 травня: чого чекати стареньким Оля Полякова дізналася, що вагітна після розлучення: як насправді з'явився Буряковський

Фахівці наразі намагаються знайти реальні стародавні згадки про драконів. Можливо, легенди про літаючих змієподібних рептилій - не вигадка. За словами експертів, зроблене ними відкриття може довести існування драконів і назавжди закрити питання щодо цих істот.

Цікаво, що цього ж року на іншому краю Африки теж знайшли останки дракона. Щоправда, їхню справжність вчені поставили під сумнів.

Нагадаємо, вчені довели, що єдинороги, дракони і циклопи були придумані не на порожньому місці – у них існували цілком реальні прототипи.

Як повідомляв портал "Знай.ua", у мережі показали найбільш ізольоване місце планети, яке поєднує красу та екстрим.

Також "Знай.ua" писав, під час дослідження дна Тихого океану робот зафіксував дивовижні сліди якогось створіння, які ні біологи, ні геологи пояснити не можуть.