Останки древньої літаючої рептилії виявили в Англії. Істота могла не лише літати, вона ще й ходила на чотирьох лапах.

Вчені з Портсмутського університету виявили в Англії скам'янілі останки нового виду птерозаврів. Як повідомляє Naked science, новий вид отримав назву Klobiodon rochei.

На думку вчених, рептилія жила 167 мільйонів років тому, а розмах його крил досягав двох метрів. У Klobiodon rochei були величезні клыкообразные зуби — до 2,6 сантиметра в довжину, тоді як у більшості птерозаврів їх взагалі не було.

Цікаво, що розмах крил рептилії сягав аж двох метрів.

Погода несе божевільну спеку: прогноз на найближчі дні Готуйте гаманці: українцям за лічені дні підвищать тарифи на комуналку, що подорожчає Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

"Швидше за все, це істота було схожою на чайку або крачку — прибережного летючого хижака, ловившего рибу і кальмарів за допомогою своїх величезних зубів, а потім повністю їх проглатывавшего. Його великі ікла з'єднувалися, формуючи зубасту клітку, з якої мало яка видобуток могла втекти, а потім Klobiodon rochei ловив її", - заявили вчені.

Нагадаємо, археологи виявили новий вид гігантських хижаків: страшна бойова зброя юрського періоду.

Вченим рідко вдається виявити останки хижих рептилій, що жили в нижньому юрському періоді (201—174 млн років тому). Але палеонтологи з міланського Музею природознавства зробили неймовірне.

В 80 км на північ від Мілана вони знайшли кістки, що належали невідомому раніше роду динозаврів. Дослідники назвали його – Saltriovenator zanellai.

Як вдалось з'ясувати вченим, S. zanellai вагою близько тонни мешкав на Землі 198 млн років тому, виявленому динозавра на момент загибелі було всього 24 роки. Представники великих видів в цьому віці ще продовжують рости. Виходячи з цього, палеонтологи припустили, що дорослі особини S. zanellai були на порядок більшими.

Як повідомляв портал "Знай.uа", вчені знайшли дивного монстра в обладунках.

Також "Знай.uа" писав, 10 древніх істот, які все ще існують.