У Лондоні археологи розкопали могилу капітана Метью Фліндерса. Цей вчений очолював експедицію навколо Австралії. Саме він довів, що та є континентом, за його пропозицією і назвали цю країну.

Знахідку виявили на будівництві залізничного проекту на місці старого кладовища. За інформаєю ВВС, могила дослідника вважалася загубленою протягом 150 років.

"Останки Фліндерса були знайдені на місці поховання в Сент-Джеймс-Гарденс у Лондоні, звідки планують перенести близько 61 тисячі скелетів, оскільки на цій ділянці буде побудовано станцію для швидкісної залізниці", - йдеться у повідомленні.

За даними дослідників, виявлена труна свідчить про те, що капітана Флиндерса поховали 23 липня 1814 року.

"Всі будуть начальниками": адвокат розповів, як в Україні змінили правила вручення повісток Які електроприлади "тягнуть" найбільше - зараз це дуже важливо знати Зобов'язали передати списки: ТЦК посилює "полювання" на ухилянтів Українцям виплатять по 10 800 гривень на особу: хто отримає нову допомогу

"Вчений був похований разом з тисячами інших людей на цій ділянці і дослідники сумнівалися, чи зможуть ідентифікувати його останки. Зрозуміти, що останки належать саме Фліндерсу, допомогла свинцева табличка, вміщена на труну", - повідомляється.

За історією, могильну плиту, яка позначала місце поховання вченого, після будівництва вокзалу Юстон в 1840-х роках перенесли на іншу ділянку поховання, а його могила загубилася.

Нагадаємо, у стародавній римській гробниці в Йорданії археологи виявили справжній найстаріший комікс у світі. Він у деталях розповідає про повсякденне життя міста Капітоліада тисячі років тому.

Два римських поховання були виявлені у 2016 в місті Бейт-Рас Департаментом старожитностей Йорданії. Майже півтора року знадобилося міжнародній команді вчених, щоб провести розкопки, в результаті яких вдалося оголити стіни і побачити малюнки.

Як повідомляв портал "Знай.uа", в Рогатині на Івано-Франківщині, місцеві жителі передали виявлений у лісі повстанський архів для подальшого вивчення в Національний музей-меморіал “Тюрма на Лонцького”.

Також "Знай.uа" писав, дослідники Інституту археології Варшавського університету відкрили багатющу доісторичну гробницю в Польщі розташованих на схід від Вісли.