Науковці зробили несподіване відкриття і винайшли засіб, ефективніший за віагру. Завдяки невеликій краплі гелю можна подвоїти приплив кровотік до статевого члена. Про це йдеться у виданні The Sun.

Виявляється, отрута павука, укус якого дарує жертві чотири години ерекції перед смертю, може врятувати мільйони чоловіків від імпотенції.

Медики змогли розробити інноваційний засіб - гель на основі токсину бразильського мандрівного павука. Варто зазначити, що дослідники стверджують, гель ефективніший навіть за віагру.

"Ми вважаємо, що це може заповнити величезний пробіл на ринку і допомогти мільйонам людей у ​​всьому світі", - підкреслили дослідники.

Борги анулюють: українцям дали новий шанс у важкі часи Залишився тиждень: українці ризикують пропустити важливу процедуру Українців поставили у жорсткі рамки: почнуть обмежувати Фруктів не наїмося: який дефіцит чекає Україну

Науковці переконані, що гель допомагає досягти ерекції протягом 20-30 хвилин – тримається вона близько години. Він здатний викликати ерекцію незалежно від сексуальної стимуляції.

В рамках експерименту з’ясувалося, що невеликої краплі гелю було достатньо, аби подвоїти приплив кровотоку до статевого члена. За словами фахівців, засіб може також допомогти жінкам з ослабленим лібідо.

Нагадаємо, вчені розповіли, як місце проживання впливає на ерекцію. Виявилося, що на чоловічу ерекцію впливає повітря, яким вони дихають.

Науковці з китайської провінції Гуандун стверджують, що жителі регіонів з інтенсивним дорожнім рухом вдихають повітря з високим вмістом токсичних речовин. Скоріш за все це і є причина порушень ерекції у чоловіків.

У армках проведеного дослідження науковці провели безліч лабораторних експериментів на щурах. Було використано 10 щурів у кожній групі. Контрольна група дихала тільки чистим повітрям, три інші групи протягом двох, чотирьох або шести годин вдихали повітря з вихлопними газами.

Як повідомляв "Знай.иа", Китайські вчені розповіли, як чищення зубів впливає на ерекцію