Японський зонд "Хаябуса-2" (Hayabusa-2) успішно скинув вибуховий пристрій на поверхню астероїда Рюгу.

Про це в п'ятницю, 5 березня, повідомили в прес-службі Японського агентства аерокосмічних досліджень. Після завершення операції апарат зміг уникнути зіткнення з викинутою речовиною.

Агентство також отримало перші знімки, які підтверджують, що в результаті вибуху на поверхні астероїда утворився кратер. Дослідники збираються його вивчити.

"Працював усе життя, а користі - нуль": чи можуть українські пенсіонери продати свій стаж "Газмережі" просять встигнути до 20 травня: що потрібно зробити всім побутовим споживачам Ціни на популярний продукт взлетіли до небес: чому українці вирішили його ігнорувати Пенсіонерам надають ще один вид пільг: що треба знати

Передбачається, що зонд сяде на поверхню Рюгу, збере частинки, що розлетілися в результаті вибуху і доставить в результаті речовини з астероїда на Землю для аналізу.

Рюгу - типовий навколоземний астероїд з групи Аполлона з витягнутою орбітою, через що в процесі свого руху навколо Сонця він перетинає не тільки орбіту Землі, але і Марса. Астероїд відкрили 10 травня 1999 року в рамках проекту LINEAR в обсерваторії Сокорро, США.

Раніше повідомлялося, що космічне агентство NASA повідомило про те, що хмари над Землею утворили гігантські кола над Індійським океаном.

Ці таємничі утворення з космосу сфотографував астронавт. Знімок був зроблений з Міжнародній космічній станції в березні 2019 року, коли станція пролетіла 265 миль над цими незвичайними хмарами. Зображення опубліковано на офіційному сайті NASA.

МКС обертається навколо нашої планети кожні 90 хвилин. Сьогодні станція - це лабораторія, на якій екіпаж астронавтів з різних країн світу виконує різні операції, наукові завдання, проводить експерименти у сфері біологічних і фізичних наук, а також дослідження, пов'язані з космосом. Все це допомагає і майбутнім дослідникам, і всім людям, які живуть на Землі.

Нагадаємо: біля Марса виявили життя всупереч нестерпним умов.

Раніше портал "Знай.uа" писав: Нібіру випередила астронавтів на МКС сталася катастрофа, людство в небезпеці. Міжнародна космічна станція вийшла з ладу, NASA терміново евакуює астронавтів

Також Знай.uа" писав, що NASA і SpaceX відправлять у космос "літаючого дракона".