Астрономи неодноразово намагалися пояснити виникнення астероїдів в Сонячній системі. Теорія Фаетона виявилася однією з найбільш правдоподібних. За припущенням вчених, знайдена на космічних тілах вода може наблизити прихід прибульців.

прибульці

Навколоземній астероїд Ітокава містить велику кількість води. Це може бути не тільки підтвердженням наявності життя за межами нашої планети, але й доказом правильності теорії Фаетона. Дослідники припускали, що між Юпітером і Марсом перебувала планета, яка з невідомих причин була знищена.

Фаетон

У результаті виявилося, що правило Тіціуса і Боде може бути дійсно правдою. За припущеннями, Фаетон був живою планетою, з органічним середовищем, водою і, ймовірно, повітрям. Якщо це дійсно правда, цілком можливо, що на астероїдах зберігається вода і навіть сліди видів живих організмів: починаючи від рослин і закінчуючи істотами, що нагадують людей.

Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Комунальники масово подають до суду на неплатників: яка заборгованість вважається критичною Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Астероїд Ітокава

Поки експерти продовжують сперечатися про можливий зв'язок Фаетона і виникнення води на астероїд Ітокава, уфологи кажуть про можливе пришестя прибульців. За однією з версій, вода може мати цілющі властивості для інопланетян. Вони можуть використовувати її в якості ефіру для отримання особливих животворящих субстанцій для подальшого застосування в інопланетній селекції.

Вода на астероїді

Прихильники цієї теорії припускають, що бажання добути так званий цілющий ефір може стати початком атаки і навіть космічної війни. Поки невідомо, яку роль виконає спадщина стародавнього Фаетона. Вона може стати останнім знаменням або причиною справжнього Апокаліпсису, який знищить людство і Землю. Вчені намагаються знайти відповіді на подібні питання.

Апокаліпсис

Читайте також: на Марсі виявили гігантську голову, прибульці були велетнями.

Як повідомлялося, рептилоїди оселилися в Грузії, наближається вторгнення прибульців.

Раніше портал "Знай.uа" писав: археологи знайшли ворота у світ давньої цивілізації, спокій Майя порушено, людству кінець.