Група австралійських учених виявила найбільш давню форму життя в холодних карстових водно-болотяних угіддях басейну річки Гіблін, що знаходиться на південному заході острова Тасманія.

Знайдені живі строматоліти стали справжнім відкриттям, пише журнал Scientific Reports.

Строматоліти є групою мікроорганізмів, здатних створювати мінеральну плівку, використовуючи елементи, розчинені у воді, в якій вони живуть. Вони уперше з’явилися 3,7 мільярда років тому.

Сучасні живі приклади цих мікроорганізмів зустрічаються украй не часто і на загал вони віддають перевагу теплому мілководдю. Нинішній ареал строматолітів обмежений лише тими місцями, де мало тварин, що живляться ними, наприклад водних равликів.

Дослідники зазначають, що саме високомінералізована вода в цій місцевості дозволяє строматолітам жити у Тасманії, оскільки їхні природні вороги – равлики знаходяться в несприятливих умовах.

Повинні з'явитися без повістки: кого чекають у ТЦК з 1 квітня "Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте Боргів не обібратися, якщо забудете про це: українцям нагадали про важливу процедуру Готуйте документи: "Укрпошта" розпочинає виплати до 3 тисяч гривень

Аналіз ДНК показав, що ці строматоліти є унікальним співтовариством мікроорганізмів. Дослідники вважають, що вони могли з’явитися в цьому місці з грунтових і скельних біоплівок.

За словами вчених, це відкриття підвищує вірогідність того, що строматоліти колонізують ширший діапазон прісноводих середовищ, ніж раніше вважалося. Дослідники сподіваються, що їхня знахідка стане відправною точкою для нових відкриттів.

Як повідомляв портал "Знай.ua", в Грузії археологи виявили найдавніший "напій богів"