Викладання математики часто викликає у дітей страх та невпевненість, адже багато хто вважає, що ця наука "не для них". Макке Леппенен, вчитель і освітній експерт з Фінляндії, пропонує підхід, який допомагає дітям подолати цей страх і повірити у свої можливості.

Він порівнює мозок із м’язом, який можна тренувати, навіть якщо учень чогось не вміє зараз, він може навчитися, якщо спробує. Головне — не боятися помилок.

Школярі на уроці
Школярі на уроці

Леппенен рекомендує вчителям фокусуватися не лише на правильних відповідях, але й на самому процесі. Помилки – це не привід для розчарування, а можливість навчитися. Педагог радить хвалити дітей за їхні зусилля та відзначати сильні сторони під час розв'язування задач, навіть якщо результат не зовсім правильний. За його словами, важливо підкреслювати креативність і правильні ідеї учнів, допомагаючи їм розвивати мислення.

Особливу увагу Леппенен звертає на те, щоб вчителі уникали підтримки "фіксованого мислення". Наприклад, не варто говорити дітям, що у когось є "природні" здібності до математики, адже це може викликати відчуття неповноцінності в інших учнів. Замість цього краще коментувати роботу учня і його нові навички, а не здібності.

Популярні новини зараз
Нові правила мобілізації: хто з ухилянтів більше не сховається вдома Українцям виплатять щорічну допомогу: як отримати 3000 гривень Відключення газу у серпні: українцям радять готуватися ТЦК проводять нові "облави" – куди нагрянуть
Показати ще

Також важливо, щоб вчителі не боялися визнати власні помилки чи прогалини у знаннях, особливо коли справа стосується новітніх технологій, у яких діти часто більш обізнані. Це не тільки зближує вчителів з учнями, але й допомагає дітям зрозуміти, що вчитися можна завжди, незалежно від віку.

Раніше ми повідомляли, як ваші улюблені продукти можуть стати сигналом про небезпеку.

Якщо ви встаєте вночі в туалет, то час насторожитися- детальніше на Знай.ua.

Нагадаємо, як бразильський горіх впливає на мозок?