Найтаємніші та секретні проекти Третього Рейху. Їх планував Гітлер і Третій рейх під час Другої світової війни: від літаючих тарілок (НЛО) і бази в Антарктиді до пошуку загадкової країни Шамбали. Все це можна побачити у цьому відео:

5 секретних проектів 3 рейху:

Раніше повідомлялося, що американські вчені прийшли до незвичайного відкриття – дослідники змогли встановити, що вода знаходиться на всій поверхні Червоної планети.

Українці отримають від ПФУ нові виплати, і це не пенсія: кому прийдуть додаткові гроші ТЦК може відібрати важливий документ – українців попередили про чергову пастку Кабачки в сметані будуть кращими за гриби: цей рецепт стане вашим улюбленим на літо "Це тупість...": українці лютують через слова зірки "Кріпосної", після удару по дитячій лікарні

У повідомленні Nature Geoscience вказується, що над дослідженням працювали вчені з американського Інституту космічних досліджень в Боуледере. Наголошується, що вчені вивчили дані двох орбітальних зондів і прийшли до висновку, що вода поширена по всій території Червоної планети, а зовсім не обмежується полярними регіонами.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що прибульці знову відвідали землян.