Археологи показали, що знайшли в могилі Святого Миколая: фото

Виявилося, що останки Миколи дуже добре збереглися

Археологи дослідили останки Миколи Чудотворця, знайдені раніше в Туреччині. Радіовуглецевий аналіз фрагмента кістки, проведене вченими з Оксфордського університету, показав, що знайдений поблизу турецького міста Світу фрагмент людського скелета датується приблизно 343 роком н.е., що відповідає часу смерті Миколи Чудотворця.

Також з допомогою георадарів знайшли добре зберігся древній храм під церквою Святого Миколая в турецькому місті Демре. У дослідників деякий час не було доступу до останків, оскільки при розкопках могли

бути пошкоджені кам'яні барельєфи і мозаїки.

Багато дослідників вважають, що Святий Миколай був похований у церкві в Демре в 343 році нашої ери, а в XI столітті його останки були незаконно перевезені торговцями в італійське місто Барі. Проте турецькі археологи впевнені, що тіло було підмінене, і справжній Миколай Чудотворець залишився в Демрі, а викрадені кістки належали невідомому священика.

Раніше астрономи заявили, що в ході пошуку планет з умовами, придатними для життя людини, вони виявили одну з небесних сфер, яка максимально підходить для життя людини. Об'єкт К2-18b був виявлений в 111 світлових роках від Землі.

Планета знаходиться поза межами нашої Сонячної системи - в сузір'я Лева. Обертаючись навколо зірки-карлика K2-18, в честь якої вона і отримала назву, небесна сфера знаходиться в зоні, що ідеально підходить для утворення на ній життя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що були створені татуювання, які сподобаються навіть бабусям.