Руїни стародавнього міста Неаполіс, вік якого становить щонайменше 1700 років, знайшли археологи Національного інституту спадщини Тунісу недалеко від міста Набуль на північному сході країни.

Воно було поховане під водою після цунамі в 365 році до нашої ери, передає ScienceAlert.

На площі 20 гектарів вчені виявили вулиці, пам'ятники, а також інші зруйновані архітектурні споруди.

За даними істориків, Неаполіс заснували в п'ятому столітті до нашої ери. Знайдена частина міста, на думку науковців, могла зникнути після восьмибального землетрусу. В результаті цієї катастрофи деякі частини острова Крит були зрушені на кілька десятків метрів.

Почекайте з покупками: виплати пенсій затримають Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Дніпровська дівчина-хатико повернулася, але тепер вона нападає на людей Два тарифи на воду: нові ціни встановили для мешканців багатоповерхівок та приватного сектору

Пошуки міста тривали з 2010 року.

Археологи переконані, що у Неаполісі знаходився великий порт, а сам населений пункт був центром виробництва ферментованого рибного соусу гарум, популярної приправи в Стародавньому Римі та Греції.

Як писав інформаційний портал "Знай.ua", у Грузії під час реставрації старовинного храму будівельники виявили гробницю короля Квіріке ІІІ.