Недалеко від французького Ліона археологи знайшли руїни древніх римських вулиць з великими будинками і мозаїкою.

Як пише ВВС, це найзначніше відкриття за останні 50 років. Пам'ятку римського часу випадково виявили в передмісті Сент-Коломбі на правому березі річки при підготовці будівельних робіт.

Тепер розкопки ведуться на обох берегах річки. Всього площа становить 7 тис кв. м. Археолог Бенджамін Клемен зазначив дуже хороше збереження знахідок, а також їх різноманітність. Вчені знайшли зруйновану резиденцію з мозаїкою на підлозі, також іншу резиденцію з мозаїкою, великий будинок з фонтаном і статуєю Геракла, на місці, де був раніше ринок.

За словами вчених, жителі покинули місто після низки пожеж. Найбільше воно процвітало при імператорському правлінні в Римі.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що двометрову статую, створену приблизно в XII-XIII столітті, знайшли археологи з дослідницького інституту Сінгапуру під час розкопок в храмовому комплексі Ангкор-Ват у Камбоджі.

Подорожчає одна з критично важливих комунальних послуг: який тариф хочуть встановити Комунальники встановлюють нові тарифи з 1 травня: кому приготуватися до подорожчання Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики Одні поїдуть, інші не доживуть: як зміниться Україна у найближчі 15 років