Група вчених з Університету Джона Хопкінса в США виявила під поверхнею Марса велику кількість води у вигляді льоду.

До такого висновку дослідники прийшли після повторного аналізу даних орбітального апарату Mars Odyssey. Однак у тому регіоні, враховуючи клімат Червоної планети, існування води малоймовірно.

Оскільки зонд Mars Odyssey знаходиться над поверхнею Марса на висоті близько чотирьох тисяч кілометрів, він не може безпосередньо визначити кількість води в ґрунті. Однак він реєструє нейтрони, які утворюються при зіткненні космічних променів з воднем, що входять до складу води. Це дозволило виявити лід на Червоній планеті ще в 2002 році, однак він знаходився в полярних областях. Раніше вчені винесли гіпотезу, що на екваторі лід би швидко випарувався.

"Нафтогаз" дав 9 днів: що потрібно зробити навіть якщо газ не споживаєте 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку Показники лічильника вже не аргумент: українців змушують платити за світло більше, ніж "накрутили"

З допомогою нових статистичних методів, які дозволили реконструювати карти залягання води на основі даних апарату, вдалося з'ясувати, що лід також знаходиться в більш теплих регіонах планети. Подібні незвичайні висновки вчені аргументують тим, що вісь Марса кілька мільйонів років тому була нахилена під іншим кутом, в результаті чого на екваторі накопичилася велика кількість льоду.

Також раніше повідомлялося, що американський винахідник і засновник компаній Tesla і Space X Ілон Маск в черговий раз нагадав про зростаючу загрозу, яку можуть представляти людству роботи і штучний інтелект.

Так у своєму Twitter Маск відреагував на ролик компанії Boston Dynamics, яка нещодавно похвалилася досягненнями свого робота з ім'ям Atlas. Робот здатний не тільки балансувати на одній нозі, а і встрибувати на платформи різної висоти, і навіть робити сальто назад.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що археологи виявили загублене місто.