Астрономи заявили, що на Місяці регулярно йдуть "дощі" з дрібних уламків астероїдів.

Про це повідомив портал "gogetnews".

За словами дослідників, космічні тіла фактично безперервно бомбардують поверхню природного супутника Землі.

Протягом останніх десятиліть вчені всього світу активно стежать за астероїдами, намагаючись зрозуміти, наскільки вони небезпечні для людства. За підрахунками, у навколоземному просторі їх так багато, що фахівці створили спеціальні шкали для оцінки загрози падіння об'єктів на нашу планету.

Але, незважаючи на це, багато астероїдів досі залишаються не відкритими. Тому дослідники Європейського космічного агентства створили 1,2-метровий телескоп, оснастивши його кількома надшвидкими камерами високої роздільної здатності. Вони допомагають побачити сліди падінь на Місяць навіть найменших об'єктів.

Ані Лорак різко змінилася, тепер вона блондинка і схожа на дівчинку-підлітка: "Бойфренд не впізнає"

Аномальна зима: синоптик озвучила прогноз, якого раніше в Україні ніколи не було

Спортивна донька Ющенка у червоному купальнику заткнула за пояс Памелу Андерсен – Малібу чекає

Українцям показали найгарнішу жінку світу: чоловіки ковтають слинки

Як виявилося, перші спостереження показали, що на супутнику нашої планети постійно йдуть "кам'яні дощі". Так, всього за 11 годин, вчені зафіксували 4 падіння невеликих астероїдів на його поверхню.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", фахівці NASA планують запустити до Сонця новітню автоматичну станцію.