Астрономи заявили, що на Місяці регулярно йдуть "дощі" з дрібних уламків астероїдів.

Про це повідомив портал "gogetnews".

За словами дослідників, космічні тіла фактично безперервно бомбардують поверхню природного супутника Землі.

Протягом останніх десятиліть вчені всього світу активно стежать за астероїдами, намагаючись зрозуміти, наскільки вони небезпечні для людства. За підрахунками, у навколоземному просторі їх так багато, що фахівці створили спеціальні шкали для оцінки загрози падіння об'єктів на нашу планету.

Але, незважаючи на це, багато астероїдів досі залишаються не відкритими. Тому дослідники Європейського космічного агентства створили 1,2-метровий телескоп, оснастивши його кількома надшвидкими камерами високої роздільної здатності. Вони допомагають побачити сліди падінь на Місяць навіть найменших об'єктів.

"Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Подорожчання майже на 40%: українців чекає "сюрприз" у платіжках Німеччина вводить суворі обмеження: як це вплине на українців Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Як виявилося, перші спостереження показали, що на супутнику нашої планети постійно йдуть "кам'яні дощі". Так, всього за 11 годин, вчені зафіксували 4 падіння невеликих астероїдів на його поверхню.

Як раніше повідомляв портал "Знай.uа", фахівці NASA планують запустити до Сонця новітню автоматичну станцію.