Досить часто археологічні знахідки ставлять вчених у глухий кут: довгий час ніхто з учених не міг зрозуміти, як створювався Стоунхедж, або як були побудовані піраміди.

Про це повідомляює ELISE JOURNAL.

Чергове відкриття, зроблене єгиптологами, відносилося саме до цієї категорії. Вчені стверджували, що знайдений в гробниці фараона Тутанхамона ніж - позаземного походження. Глибокий аналіз показав, що це і справді відповідає дійсності.

Знахідка

У 1925 році британський археолог Говард Картер виявив два кинджала, приховані під похоронними шатами фараона. Знахідку довгий часів не визнавали в світовому науковому співтоваристві, оскільки подібні вироби просто не зустрічалися в стародавньому Єгипті. Фараона Тутанхамона муміфікували більше 3 300 років тому, а технологія, що дозволяє отримати аналогічні матеріали була розроблена лише в середні віки.

Тарологиня розповіла, чи впораємося ми із російськими "Цирконами" Зміна ціни на електроенергію: у НКРЕКП зробили заяву для споживачів 3G в Україні більше не буде: до чого готують мобільні оператори Переказ з картки на картку будуть жорстко контролювати: як можуть заблокувати картку

Перевірка

Склад заліза потрібно перевірити. Щоб не пошкодити матеріал, італійські і єгипетським вченим вдалися до неінвазивної рентгенівської техніки. Таким чином, вони змогли встановити точний склад сплаву. Головний автор дослідження Даніела Комель каже, що результати аналізу здивували всіх, оскільки явно вказували на позаземне походження клинка. Метеоритне залізо значно відрізняється від земного високим вмістом нікелю - це і стало відправною точкою для вчених.

Точна інформація

Найголовніше - немає ніяких шансів помилки. Методика, використовувана для аналізу леза називається рентгенівської флуоресцентної спектроскопією. З її допомогою можна отримати вичерпні дані про будь-яку археологічну знахідку, що дозволяє дослідникам максимально точно ідентифікувати її елементарні складові.

Пошук метеорита

Великі дослідження дозволили встановити, що на узбережжі Червоного моря в Єгипті часто падали метеорити. Один з небесних блукачів був виявлений за триста кілометрів від Александрії. Вчені з'ясували, що рівень нікелю і кобальту в цьому метеориті був аналогічний тому, що міститься в царському клинку.

Розвинена цивілізація

З роботи Даніела Комеля випливає логічний висновок: єгиптяни не тільки знали про те, що з неба падають залізні сплави, але і вміли їх використовувати для створення предметів озброєння. Кинджал Тутанхамона виготовлений дуже якісно, ​​що говорить про високий рівень майстерності єгиптян в обробці заліза. Тобто, ще в XIII столітті до н.е., за дві тисячі років до зародження західної цивілізації, єгиптяни вже мали неймовірним рівнем знання.

5 нерозкритих таємниць пірамід Єгипту, про які ви не знали.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що археологи розкопали гробницю, побудовану 4 тис років тому.