Очистити організм і підтримувати здорову мікрофлору кишечника виявилося досить просто. Для цього необхідно вживати популярний у всьому світі напій.

Про це повідомляє European Journal of Nutrition. Вчені з'ясували, що краще за все з очищенням організму справляється чай.

Свою теорію вони підтвердили після ряду експериментів з мишами. Гризунів поділяли на чотири групи. Для кожної з них склали певний раціон.

Дві групи отримували додатково екстракти чорного або зеленого чаю. В результаті виявилося, що вживання напою змінило співвідношення кишкових бактерій у мишей. Частка мікроорганізмів, пов'язаних з ожирінням, зменшилася. У той же час кількість бактерій, пов'язаних з нормальною масою тіла, зросла.

У чаї містяться хімічні речовини під назвою поліфеноли. Вони змінюють енергетичний обмін в печінці і сприяють розмноженню бактерій, що синтезують коротколанцюгові жирні кислоти. Зазначені речовини позитивно позначаються на процесі метаболізму в організмі людини.

Твоєї бабусі потрібно лише 90 грн: найпростіші тарифи від Київстар, lifecell та Vodafone Зайвий раз не помиєшся: з 1 травня піднімають ціни на водопостачання – скільки заплатимо З 28 квітня та до 5 травня: "Нафтогаз" закликав споживачів оглянути газові лічильники Штрафи від 3,5 тисяч гривень: "Газмережі" попередили власників газових плит та колонок

Як вирощують та виготовляють чай

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, вчені визначили продукти, які допоможуть не тільки зберегти вагу в нормі, але й продовжити молодість організму.