Всесвітньо відома компанія Coca-Cola планує випустити перший алкогольний напій. Варто зазначити, що раніше компанія жодного разу за 125 років роботи не робила подібних експериментів.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися 
                
Корпорація розробляє низкоалкогольный "чжухай", популярний в Японії. Він містить від 3 до 8 відсотків алкоголю і продається в банках. Зазвичай у "чжухай" смаки йогурту або трав. З 2013 року частка напою на японському ринку збільшиться на 5-25% щорічно, у лінійці представлені "сотні" смаків і видів напою. Зараз його випускають інші великі японські компанії, які в тому числі пропонують йогуртові смаки.
Раніше глава компанії Джордж Гардуньо (Jorge Garduño) розповідав, що до 2018 року компанія планує випустити новий продукт — "напій в банку, який містить алкоголь". Гардуньо стверджував, що напій зазвичай робиться спиртного напою сьотю, питної води і смакових добавок.
 
                
Coca-Cola завжди виробляла безалкогольні напої, і це стане для нас експериментом" - про це заявив глава компанії, Джордж Гардуньо.
В останні роки компанія зіткнулася зі скороченням продажу газованої води: більшість споживачів намагаються вживати менше напоїв, що містять цукор. З-за цього корпорація розробляє продукти начебто води і чаю.
Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що вчені знайшли зв'язок між текілою та скидання зайвої ваги: підсолоджувач, що входить до складу рослинного агави, впливає на зниження рівня глюкози в крові.
 
                    
Дослідження з цього приводу провело Американське хімічне товариство. Експерти ретельно вивчили наслідки впливу текіли на рівень глюкози в крові, і дізналися, що цукор в рослині, з якого виробляється текіла, може допомогти знизити рівень цукру в крові.
 
                 
                        
                         
                        
                         
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                                 
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
             
            