Ця мила пташка раніше була величезною і з зубами

Виявляється, еволюція сильно змінила зовнішній вигляд качки

Вчені виявили на території пустелі Гобі вкрай незвичайні останки пернатого динозавра, що нагадував за своїм виглядом і дієті зубасту і пазуристу качку або лебедя.

“Якщо порівнювати рештки гальшкораптора не з динозаврами, а іншими тваринами, то він більше схожий не на своїх родичів, а на водоплавних птахів та рептилій. Дослідження показали, що хижі двоногі динозаври не тільки вміли бігати і літати, але і пірнати і плавати!", - розповідає Андреа Кау (Andrea Cau) з університету Болоньї (Італія).

В останні два десятиліття в палеонтології сталася справжня революція, яка перевернула уявлення про динозаврів і птахів. Зокрема, вчені з'ясували, що майже всі динозаври володіли пір'ям і що багато з них высиживали яйця, розкрили секрети забарвлення перших птахів і принципи їх польоту, а також встигли кілька разів перебудувати передбачуване древо їх еволюції.

Раніше астрономи заявили, що в ході пошуку планет з умовами, придатними для життя людини, вони виявили одну з небесних сфер, яка максимально підходить для життя людини. Об'єкт К2-18b був виявлений в 111 світлових роках від Землі.

Планета знаходиться поза межами нашої Сонячної системи - в сузір'я Лева. Обертаючись навколо зірки-карлика K2-18, в честь якої вона і отримала назву, небесна сфера знаходиться в зоні, що ідеально підходить для утворення на ній життя.

Раніше портал "Знай.uа" повідомило, що були створені татуювання, які сподобаються навіть бабусям.