Мексиканські археологи, вивчаючи пошкоджену землетрусом ацтекську піраміду, несподівано виявили в ній стародавній храм. Дослідники навіть не підозрювали про те, що він існує.

Про це повідомляє прес-служба Національного інституту антропології та історії Мексики (INAH).

Вчені оглядали піраміду Теопанзолко в штаті Морелос, щоб зрозуміти, якої шкоди завдало їй вересневе землетрус (7,1 бал). В ході робіт радар виявив під одним із храмів ще один, розміром 6 на 4 метри.

Сама піраміда, на думку археологів, була побудована в період між 1200 і 1521 роками (початок іспанського завоювання). Храм, ймовірно, звели між 1150 і 1200 роками. За припущенням експертів, храм був побудований на честь бога Тлалоку.

Україна забуде, що таке війна: ясновидець розповів про майбутнє нашої країни та про те, коли закінчаться бойові дії Будуть мобілізовані до ЗСУ: Рада прийняла важливе рішення Довідку можна викидати: чоловіків огорошили новим правилом Гроші на кону: "Ощадбанк" зробив важливе оголошення

Всередині храму знайшли курильницю і уламки керамічних виробів.

Фахівці не здивовані, адже храми будувати один над іншому було нормально для доіспанської ери. Можливо, з правої сторони піраміди розташовувався храм на честь бога сонця і війни Уїцилопочтлі.

Археологи відзначили, що сама піраміда сильно постраждала від землетрусу.

Нагадаємо, стихійне лихо сталося у вересні 2017 року. Воно завдало шкоди багатьом історичним пам'яткам, в тому числі церквам епохи колоніалізму. Жертвами землетрусу стали кілька сотень людей.

Як раніше повідомляв портал "Знай.ua", а розкопках в Пачакамаке (Перу), група археологів з Брюссельського вільного університету виявила аномальну мумію, яка була згорнута в полотняний згорток, але все одно збереглася.

Про це написали в прес-релізі на сайті університету.

Храм Пачакамак, на території якого була виявлена дивна мумія, вважається важливим археологічним пам'ятником Перу. Комплекс складається з піраміди, кладовища, святилища — все це в цілому називається храмом. На цьому місці проводилися жертвопринесення і різні обряди. Поступово храм перетворився на адміністративний центр.

Протягом дев'яти днів археологи на чолі з Пітером Еєкхутом з факультету філософії і соціальних наук Брюссельського вільного універістета займалися розкопками території, як раптом виявили мумію. Крім неї, вчені встигли дослідити три монументальні споруди в комплексі, в тому числі святилище, присвячене місцевим предкам. Швидше за все, це місце в XV столітті перетворилося в храм води і зцілення. На підтвердження цьому археологи знайшли безліч молюсків, які могли бути викинуті на берег тільки у зв'язку з припливом води під час Ель-Ніньо. Інки використовували їх як символ родючості і достатку.