Американець зробив серйозну заяву: він звинуватив NASA в неправдивих відомостях і змову. На його думку, Місяць віддалений від Землі на 4,7 милі, а не 22 577, як це прийнято вчені.

До подібних висновків експерт-самоучка прийшов, порівнюючи фотографії, зроблені на фотоапарат Nikon P900. Американець сфотографував Місяць і предмет, що знаходиться на відстані в 4,7 милі.

Реокмендуем ознайомитися з неспростовними доказами:

Після аналізу знімків виявилося, що деталізація предметів одна і та ж, на Місяці чітко видно кратери та інші природні утворення.

В Україні пенсіонерам почали повертати "оновлені" виплати: у ПФУ визнали помилку Ті, хто платить по 100 грн/куб – ще щасливчики: як в Україні можуть змінитись тарифи на воду Лафа скінчилася, дострибалися: 9 причин, чому українці не отримають субсидію у 2024 році Тепер без цього документу з дому ні ногою: чоловікам нагадали про штраф від 17 до 25 тисяч гривень

Раніше астрономи заявили, що людство побувало на Місяці задовго до NASA. У румунському місті була знайдена цікава рукопис Сібіу, в якій детально розглядається винахід, дуже схожу на сучасну ракету. Знайшов незвичайну книгу Доу Тодериу. Як виявилося, створення рукопису припадає на 1556 рік.

Якийсь прототип сучасної ракети створив винахідник Конрадом Хаас. Саме він за 25 років старанної роботи створив прототип першого в історії літального апарата, здатного долетіти до Місяця.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що корейці показали національний скарб.