Google випадково показав маяк прибульців: відео

Такого ви ще не бачили

Дивний об'єкт раптово з'явився на картах Google Earth в Антарктиді: найбільше він нагадує маяк, з якого виривається потужний промінь білого кольору.

Подивіться відео з дивним об'єктом:

Для того, щоб побачити об'єкт особисто, необхідно ввести координати 71°45'42.59"S 168°40'11.33"E. На максимальному наближенні карти помітно, що верхівка об'єкта обрамлена якимись сталевими на вигляд пелюстками — ніби відкрився скинутий звідкись зверху маяк.

Вперше незвичайний об'єкт виявили співробітники каналу Conspiracy Depot, що спеціалізується на різних конспірологічних теоріях. На природна споруда це не схоже, але навіть сам автор зізнається, що не зміг визначити справжнє призначення цього "маяка".

Нагадаємо, що на архівних фотографіях NASA дослідники-ентузіасти виявили дивне зображення, схоже на ангела велетенських розмірів. Ролик, в якому представлені ці кадри, виклали на youtube-каналі. Автор публікації запевняє, що цей величезний космічний об'єкт, що реально існує, хоча багато коментатори припускають, що "ангел" — це всього лише биті пікселі.

Відомо, що об'єкт розташований в межах Сонячної системи і, за розрахунками, має розміри в мільйони кілометрів. Скептики пишуть, що ангельське НЛО не може існувати в принципі, оскільки космічна пил не можуть зібратися в такі величезні геометричні фігури правильної форми. Їм заперечують прихильники існування позаземних цивілізацій, які кажуть, що біля Сонця постійно знаходяться сотні НЛО, а деякі навіть можуть підібратися до розпеченої поверхні зірки.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що група вчених у водах біля західного узбережжя Австралії виявила затонулий корабель. Фахівці, припускають що невідоме судно затонуло в минулому столітті. Про це повідомляють зарубіжні ЗМІ. Співробітники Австралійського інституту наук про море (AIMS) на судні Solander вивчали води узбережжя континенту неподалік від міста Брум, штат Західна Австралія. Під час дослідження сонар виявив невідомий корабель, розташований в шістдесяти метрів від поверхні води.