Сучасну людину важко здивувати новиною про наближення кінця світу. Люди схильні більшою мірою реагувати на реальні політичні загрози, ніж на стародавні пророцтва Майя. Недарма рекордного рівня продажу бомбосховищ і бункерних систем в США досягли після виборів Трампа. Тим не менш, наполегливість, з якою індійські астрономи закликають нас готуватися до апокаліпсису, змушує встревожиться навіть затятих скептиків. Як повідомляють російські ЗМІ, вчені з Делі очікують, що катастрофа станеться вже через два тижні.

Людство буде знищено 23 грудня, заявляють індійські астрономи. Коли настане кінець світу і що стане причиною загибелі всього живого на планеті, з'ясували індійські фахівці. Індійські астрофізики запевняють, що кінець світу настане 23 грудня 2017 року. Результати дослідження опубліковані в одному з найавторитетніших наукових журналів – Science. На думку астрономів, наступ "судного дня" неминучий.

Як розповідають вчені з Делі, найближчим часом по Землі пошириться смертельний вірус, який у тижневий термін знищить життя на планеті. Небезпечний вірус, можливо, з'явиться від інопланетного тіла, яке незабаром опиниться на Землі. Індійські астрономи нещодавно заявили, що виявили невідомий космічний об'єкт, який не числиться в базі NASA. Як припускають вчені, цей об'єкт і принесе смертельний вірус, що знищує все живе.

Раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що потрібно купляти окрім бункерів