Вчені висловилися з приводу клонування людей. Хоча овечка Доллі вважається самою знаменитою твариною, яку коли-небудь клонували за допомогою науки, існують й інші вдалі клонування тварин.

Гарріс Левін, професор відділення еволюції та екології Каліфорнійського університету в Девісі має свої припущення на рахунок клонування людей. Він зазначив, що результати виявилися безцінними, грунтуючись на підсумках клонування тварин, проте запевнив у суворій необхідності заборони клонування людей.

Клонування людських клітин може стати в нагоді в медицині, створюючи частини тіла "з нуля". Приміром, жінка з Японії, яка страждає від вікової дегенерації жовтої плями, лікувалася стовбуровими клітинами, створеними з її власної шкіри. Результати лікування виявилися задовільними.

У МОЗ попередили про хворобу, яка безжально косить дітей: поради на озброєння батькам Росіянам показали "ікону спецназу" яка мироточить від одного дотику Валерій Жидков з "Квартал 95" показав, як Коля Сєрга несе службу в лавах ЗСУ: "Зустрів солдатика" Леонід Кравчук за рік до смерті передбачив, коли Україна переможе: "Поки не змусять..."

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що генетики створили кукурудзяний рис.