Вчені висловилися з приводу клонування людей. Хоча овечка Доллі вважається самою знаменитою твариною, яку коли-небудь клонували за допомогою науки, існують й інші вдалі клонування тварин.

Гарріс Левін, професор відділення еволюції та екології Каліфорнійського університету в Девісі має свої припущення на рахунок клонування людей. Він зазначив, що результати виявилися безцінними, грунтуючись на підсумках клонування тварин, проте запевнив у суворій необхідності заборони клонування людей.

Клонування людських клітин може стати в нагоді в медицині, створюючи частини тіла "з нуля". Приміром, жінка з Японії, яка страждає від вікової дегенерації жовтої плями, лікувалася стовбуровими клітинами, створеними з її власної шкіри. Результати лікування виявилися задовільними.

Українці можуть залишитися без опалення та гарячої води: комунальники попередили про ризики "Нафтогаз" попередив усіх: потрібно встигнути до 25 квітня Українцям видають 3600 грн на місяць: виплата тимчасова, варто поспішати Як в інших країнах звикли підтирати попу і чому на нас дивляться, як на дурнів: вся справа в культурі

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що генетики створили кукурудзяний рис.