Лікарі занепокоєні! Ці препарати провокують смертельну хворобу

Проведені різні дослідження

Група вчених вивела зв'язок між прийомом гормональних контрацептивів і розвитком злоякісної пухлини в грудній клітці.

Про це повідомляють ЗМІ.

Згідно інформації, масштабні дослідження провели вчені Університету Копенгагена. Вони проаналізували дані близько 2 млн жінок у віці від 15 до 49 років, які фіксувалися в базі національної охорони здоров'я близько 10 років.

Фахівці порівняли дані тих жінок, хто брав гормональні препарати і тих, хто предохранялся іншими способами.

За час аналізу в тестовій групі вчені виявили понад 11 тис. випадків раку грудей. Всі ці жінки використовували гормональні таблетки в якості захисту від небажаної вагітності. Ризик розвитку раку становив 40% у тих, хто користувався таблетками більше 10 років, і 10% – у тих, кому призначили менше року тому.

В ході вивчення інформації, дослідники побачили закономірність між тривалим прийомом гормональних контрацептивів і раком молочної залози. Результати своїх досліджень вони опублікували на сайті The New England Journal of Medicine.

Нагадаємо, останнім зброєю в боротьбі з опіоїдної залежності можуть бути датчики в опіоїдних рецептах, які сповіщають лікарів, коли їх пацієнти приймають унікальні пігулки. І хоча ця новинка ще не представлена на ринку, експерименти показують, що технологія може допомогти лікарям контролювати, як пацієнти використовують рецептурні болезаспокійливі засоби будинку.

Крім того, сучасна медицина сягає небачених раніше висот. Інженери допомагають друкувати штучні органи, фармакологи випускають розумні таблетки, бактерії використовують як мікроскопічних магнітофонів для аналізу стану людського організму. Минулого тижня пройшла успішна операція по пересадці голови.

Дивіться сюжет про ліки

Як повідомляв інформаційний портал "Знай.ua", доктор смерть придумав, як вбивати людей краще.

Анна Веретенникова