Дослідники прийшли до такого висновку, вивчивши скам'янілі акули, яка жила під час девону, період, який тривав від 416 мільйонів до 358 мільйонів років тому, коли чотириногі тварини вийшли з води і почали освоювати сушу.

Вивчивши останки цієї 385-мільйонної акули, вчені з'ясували, що акули і люди розділилися перед девоном під час силурійського періоду (від 443 мільйони до 416 мільйонів років тому).

Дослідники спочатку описали акулу, відому як Gladbachus adentatus, в 2001 році, назвавши її на честь Бергиша Гладбаха, німецького міста, де її виявили.

Незважаючи на те, що дослідники вже описали G. adentatus, Майкл Коутс, професор кафедри органічної біології та анатомії в університеті Чикаго і його колеги вирішили ще раз вивчити стародавню акулу. "Від викопних акул, як правило, зберігаються лише зуби і щелепи", - заявив Коутс. Навпаки, у G. adentatus зберігся кістяк.

Пенсіонери отримають значну доплату до пенсії: кому і скільки добавлять найближчим часом Оновлення даних через додаток "Резерв+": повна інструкція Таких цін не бачили давно: скільки доведеться заплатити за курячі та перепелині яйця У комунальних платіжках з'явилася нова графа: за що доведеться доплачувати

G. adentatus - одна з найбільш ранніх відомих копалин акул. Проаналізувавши його за допомогою комп'ютерної томографії (КТ), дослідники виявили, що тварина "являє собою кінцеву гілка сімейства акул", - сказав Коутс. "Таким чином, вона розкриває нову інформацію про різноманітність давніх акул".

Це відкриття допомогло дослідникам зробити нову оцінку, що пройшло не менше 440 мільйонів років, коли люди і акули мали спільного предка, сказав Коутс.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що акули бояться дельфінів, і ось чому.