Тваринний світ наповнений різними гігантськими представниками. І ці створіння зовсім не вигадані — вони дійсно живуть на нашій планеті, просто виглядають куди більше, ніж ми звикли.

Яскравий приклад — японський краб-павук, який вважається найбільшим з усіх членистоногих. Його розміри воістину вражають. Подібних істот відомо чимало, і сьогодні ми покажемо п'ятірку особливо вражаючих.

Нагадаємо, рибак з Мурманська Роман Федорцов розміщує в соцмережі фотографії химерних морських мешканців, які потрапляють в трал риболовецького судна, на якому він працює.

У колекції моряка риби в чиє існування важко повірити.

Раніше, в мережі з'явилися перші в історії знімки істот, знайдених на дні Антарктики. Їх робили вчені в ході підводної експедиції, організованої "Грінпіс".

Звертайте увагу на серійний номер: які гривневі банкноти можна продати за нечувані суми Що насправді роблять контролери з вашими лічильниками: чого боятися, а чого не варто Українцям вказали на два обов'язкові платежі, які не можна ігнорувати Українцям 60+ нададуть грошову допомогу, можна запросити рідних: як подати заявку

Знайдені представники фауни і флори будуть відправлені до лабораторії для подальшого вивчення, експерти сподіваються відкрити невідомі види, повідомляє Naked Science. Також повідомляється, що отримана інформація має велике значення для майбутнього Південного океану. Визначаючи вразливі морські екосистеми, вчені далі зможуть використовувати їх у математичних моделях, які надають допомогу в створенні морських охоронюваних зон в Антарктиці.

Перебуваючи в підводній експедиції, вчені знайшли величезну кількість тварин на морському дні. Вони були вражені розмаїттям кольорів, коралів, стверджуючи, що дно моря нагадує чудовий сад.

Як повідомляв портал "Знай.uа", деякі істоти, яких зображують у фільмах жахів існують і в реальному світі. От тільки вони ретельно приховують своє існування. Завдяки цьому відео ви дізнаєтеся про існування чималої частини жахливих істот.