На супутнику Сатурна Титані, який дуже схожий на нашу планету, зараз йдуть потужні метанові грози, що роз'їдають ґрунт. Втім, цілком можливо, що крім метану на планеті ідуть інші вуглеводні.

Як повідомляє видання Nature Geoscience, на Титані досить часто йдуть грози та дощі, є ерозія ґрунту і регулярно відбуваються геологічні процеси, на які впливає взаємодія із Сатурном і гравітаційними силами.

Вчені виготовили модель клімату на Титані. Ця технологія визначає прораховувати "поведінку" великих водоймів, які можуть поглинати і приховувати в своїх глибинах сліди від злив і дощів. Спостерігаючи еволюцію віртуального Титана за 50-річний період, дослідники відзначили, що потужні зливи, які розмивають ґрунт, повинні відбуватися на супутнику Сатурна дуже часто. Один рік на Титані відповідає 30 земним.

Нагадаємо, раніше інформаційний портал "Знай.ua" повідомляв про те, що вчені виявили ознаки життя на іншій планеті Сонячної системи.

Продовження Covid-сертифіката двома способами: у МОЗ дали річну гарантію українцям