Німецькі психологи прийшли до висновку, що захоплення соціальними мережами здатне вплинути на успіхи підлітків у навчанні, але дуже незначно.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяПро це повідомляють журнал Educational Psychology Review.
При цьому соціальні мережі можуть як покращити, так і погіршити результати учня в залежності від того, для чого він використовує такі сервіси.
Вчені провели аналіз 59 наукових робіт про взаємозв'язок соціальних медіа та навчання підлітків. У дослідженнях взяли участь 29 337 осіб. Роботи розглядали поведінку підлітків в популярних у всьому світі соціальних медіа Facebook, Instagram і Twitter, а також в популярних в Китаї мережах Weibo і Renren.
Враховувалося, скільки часу підлітки проводили в соціальних мережах протягом дня, як часто вони розміщували записи або спілкувалися з будь-ким. Крім того, психологів цікавило, чи часто школярі перевіряють соціальні мережі, працюючи над домашніми завданнями.
Як і очікували вчені, активне використання можливостей соціальних мереж, пов'язаних з навчанням - наприклад, спеціалізованих груп для обміну інформацією, - в середньому трохи покращувало оцінки. Результати трохи знижувалися у тих, хто під час навчання або підготовки до неї часто звертався до соцмереж в особистих цілях.
Також трохи гірше вчилися ті, хто в принципі часто користувався соціальними медіа і викладав багато записів протягом дня. У всіх випадках результати погіршувалися або поліпшувалися незначно. Час, який школярі витрачали на навчання протягом дня, виявилося приблизно однаковим незалежно від того, як часто вони зверталися до соціальних медіа.
Що краще не постити про дітей у соцмережах.
Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що студенти ризикують дипломом через соцмережі.