Міжнародна група вчених в лабораторних умовах створила шар енергії, який світиться - кульову блискавку. Момент появи схожого на природне явище магнітного вихору потрапив на відео.

Про це повідомляють росЗМІ.

На сьогоднішній день вчені поставили під сумнів існування кульової блискавки, оскільки поширилося багато компрометуючих матеріалів. Вважається, що енергетичний шар, який світиться з'являється під час шторму і може проходить через тверді предмети. Кульова блискавка відрізняється непередбачуваністю.

Фахівці з США і Фінляндії за допомогою двох протилежно спрямованих потоків електрики в лабораторних умовах створили наближене до природного явище. У фізиків вийшов синтетичний електромагнітний вузол в формі кулі. Експеримент був відображений на відео.

Автори дослідження вважають, що кульова блискавка має не тільки електричну, а й квантову природу.

Варто відзначити, що американські та фінські дослідники розробили і сфотографували квантову кульову блискавку.

Природа кульової блискавки була відкрита ще в середині минулого століття фізиками з лабораторії університету Торонто. Вона з'являється тоді, коли стикаються два зустрічних потоки електронів.

Квантова кульова блискавка – штучне утворення – має стійкий характер, який полягає в наявності негативно зарядженого поля всередині кулі і позитивно зарядженої поверхні. Квантова куля, винайдена фізиками, буде мати прикладне значення, в майбутньому такі міні-кулі можуть служити осередками комп'ютерної пам'яті.

З 1 квітня почнете отримувати від 3 520 до 8 тисяч гривень: чиї виплати стали більшими Хто з українців залишиться без пільг у 2024 році За безкоштовні поїздки в автобусах тепер доведеться платити Заплатите від 17 000 до 51 000 грн: українців попередили про штрафи з 1 квітня

Крім того варто додати, що мешканець Австралії Калеб Тревіс зафільмував унікальне природне явище - танець блискавок у небі над Аделаїдою.

На відео можна побачити, як химерні електричні лінії розкреслили небо і "пофарбували" все навколо в рожевий колір. За кілька днів відео набрало десятки тисяч переглядів.

Користувачі соціальних мереж пишуть, що це, ймовірно, сам Зевс розгнівався і викинув на Землю сотні блискавок. Вони також назвали дивним той факт, що Тревісу взагалі вдалося сфотографувати подібне природне явище, адже воно триває всього пару секунд.

Блискавка - електричний розряд між хмарами або між хмарою і землею. У процесі утворення опадів у хмарі відбувається електризація крапель або льодяних частинок. Внаслідок сильних висхідних потоків повітря в хмарі утворюються відокремлені області, заряджені різнойменними зарядами.

Коли напруженість електричного поля у хмарі або між нижньою зарядженою областю і землею досягає пробійного значення, виникає блискавка. Блискавки поділяються на лінійні, пласкі, кулясті й чоткові. Лінійні блискавки спостерігають часто.

Нагадаємо, раніше портал "Знай.ua" повідомляв, що блискавка виявилася прабабусею коллайдера.