Японські фізики виявили, що блискавки викликають перетворення атомних ядер, хоча раніше вважалося, що подібні зміни відбувались лише в результаті ряду реакцій, провокованих космічними променями.

Це відкриття вдалося зробити під час грози в Японії взимку поточного року. По мірі проведення експерименту вчені встановили, що під час грози відбуваються три види гамма-сплесків. Світіння, що спостерігається під час блискавок, являє собою анігіляцію, тобто реакцію між речовиною і антиречовиною. Так, на думку вчених, в атмосфері виробляються позитрони, античастки електронів.

Крім цього, вчені відзначили, що спостереження японських фізиків мають дуже велике значення для науки, так як допомогли знайти ще одне джерело ізотопів в атмосфері Землі. Фізики припустили, що подібні процеси можуть відбуватися і на інших планетах.

Віддавати по 10% від пенсії не доведеться: "Київстар" порадував стареньких бюджетним тарифом Життя стане солодшим без цукру: в Україні супермаркети оновили ціни на сіль, майонез та кетчуп Спіймали на вулиці та примусово відвезли в ТЦК: українцям розповіли, як себе поводити Чому українцям необхідно заповідати майно вже зараз та як це зробити правильно

Раніше уфологи пояснили часті падіння метеоритів космічними війнами з участю прибульців. Одним із доказів на користь цієї версії, на їх думку, служить зорепад, який мав місце в ніч з 14 на 15 листопада.

Раніше портал "Знай.uа" повідомив, що генетики створили пернатого алігатора.